رئیس حزب «جنبش مردمی لبنان» گفت: مقاومت حق دارد معادله بازدارندگی را در پیش گرفته و هر تجاوزی را پاسخ دهد.
کد خبر: ۱۳۳۰۷۱۶

به گزارش جام جم آنلاین، «مصطفی حسین» نماینده لبنانی و رئیس حزب «جنبش مردمی لبنان» امروز (شنبه) در سخنانی حمله راکتی حزب‌الله به رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

به نوشته وبگاه العهد، او گفت که مقاومت در مقابل نقش حاکمیت لبنان سکوت نخواهد کرد و چشم خود را به هیچ تجاوزی نخواهد بست و معادله حمله در مقابل حمله تنها راهی است که جلوی تجاوزات رژیم صهیونیستی گرفته شود.

مصطفی حسین با اشاره به ایام سالروز جنگ ۳۳ روزه، گفت که مردم لبنان همگی عضو معادله طلایی ارتش، ملت و مقاومت هستند.

او از اینکه برخی تلاش می‌کنند مردم جنوب را مخالف مقاومت جلوه دهند ابراز تأسف کرد و گفت مقاومت حق مقدس ملی است و مردم لبنان علیه نقط قوتشان اقدامی نمی‌کنند.

این شخصیت لبنانی همچنین از تلاش‌های خارجی برای توطئه علیه مقاومت از طریق فتنه‌انگیزی و بهانه قرار دادن برخی اتفاقات هشدار داد.

حزب‌ الله لبنان روز گذشته (جمعه) در بیانیه‌ای گفت که در پاسخ به حملات هوایی روز پنجشنبه رژیم صهیونیستی به مناطق باز (زمین‌های خالی) در «الجرمق» و «الشواکیر»، یگان‌های شهید علی محسن کامل و شهید محمد قاسم طحان در مقاومت اسلامی لبنان در ساعت ۱۱:۱۵ (به وقت محلی) امروز (جمعه) مناطق باز اطراف پایگاه‌های صهیونیستی در مزارع شبعا را با دهها راکت ۱۲۲ میلیمتری هدف گرفتند.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز پس از حمله راکتی حزب‌الله با چند خمپاره ۱۵۵ میلیمتری مناطق خالی از شکنه در مزارع شبعا را هدف قرار داد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها