امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: همه مسئولان شهرستان باید مردمی باشند، حرف مردم را بشنوند و شبانه روزی برای مردم خدمت کنند؛ یکی از اهداف مهم قیام امام حسین (ع)، امر به معروف و نهی از منکر بود.
کد خبر: ۱۳۳۰۶۱۹
هیئات مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی، مراسم عزای اباعبدالله(ع) را اقامه خواهند کرد

به گزارش جام جم آنلاین تهران،، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته شهرستان گفت: با شروع ریاست جمهوری آقای رئیسی، جمهوری اسلامی مصمم‌تر از گذشته، به سوی تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و تحقق ایران قوی حرکت خواهد کرد.

وی درباره مردمی بودن دولت سیزدهم خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم باید به معنای واقعی مردمی و از جنس مردم باشد؛ مردمی بودن به معنای حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب، تلاش شبانه روزی برای خدمت به مردم و مبارزه با فساد و رانت و ویژه خواری است.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: همه مسئولان شهرستان باید مردمی باشند، حرف مردم را بشنوند و شبانه روزی برای مردم خدمت کنند؛ جوانان مؤمن و انقلابی بر عملکرد مسئولان نظارت کنند و خیرخواهانه تذکر بدهند.

وی بیان داشت: امروز مشکلات کشور زیاد است، ولی توانمندی های کشور به مراتب بیشتر است؛ با توکل بر خدا، روحیه جهادی، خودباوری و تکیه بر ظرفیت های داخلی مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه اذعان داشت: وقتی واکسن ایرانی تولید کردیم، تحریم های واکسن برداشته شد؛ این امر ثابت کرد، راه صحیح رفع تحریم ها مذاکره نیست بلکه حمایت از تولید داخل و قوی شدن است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، گفت: ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی، روز خبرنگار را خدمت همه خبرنگاران شهرستان تبریک عرض می کنم؛ خبرنگاران زبان گویای مطالبات مردم هستند و نقش مهمی در آگاهی بخشی و اعتلای جامعه بر عهده دارند.

وی درباره برگزاری مراسمات ایام محرم اظهار داشت: هیئات مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی، مراسم عزای اباعبدالله الحسین علیه السلام را اقامه خواهند کرد؛ امام حسین علیه السلام متعلق به همه است و حتی ارمنی ها و زرتشتی ها هم از برکت مجلس امام حسین علیه السلام استفاده می‌کنند.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: یکی از اهداف مهم قیام امام حسین علیه السلام، امر به معروف و نهی از منکر بود و پیروان امام حسین باید اهل امر به معروف باشند؛ همه اعمال خیر و جهاد در راه خدا، در مقابل امر به معروف و نهی از منکر همچون آب دهان در مقابل دریا پهناور است.

امام جمعه فیروزکوه گفت: همیشه نباید با قوه قهریه برخورد شود؛ زبان نرم و مهربان مخصوصاً در آشنایان و نزدیکان بسیار کارگرتر و موثرتر از مشت و زور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها