«رضا اطری» آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم کشورمان در بازی‌های المپیک توکیو در مبارزه رده‌بندی با شکست برابر حریف آمریکایی پنجم شد.
کد خبر: ۱۳۳۰۳۹۴
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، مسابقه‌های رده‌بندی و فینال ۲ وزن ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد در بازی‌های المپیک توکیو از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) به وقت تهران آغاز شد.

رضا اطری در رده‌بندی وزن ۵۷ کیلوگرم به مصاف توماس گیلمان دارنده نقره پیکار‌های جهانی از آمریکا رفت و با نتیجه ۹ بر یک شکست خورد و نتوانست مدال برنز بگیرد و در رده پنجم المپیک قرار گرفت. حریف آمریکایی در این مبارزه با ارایه کشتی با برنامه همه راه‌ها را به روی اطری بست و هر زمان که اراده کرد به پا‌های نماینده کشورمان یورش برد و امتیازات لازم را جمع کرد.

اطری در المپیک توکیو و در دور نخست به مصاف سلیمان آتلی دارنده نقره و برنز جهان و طلای قهرمانی اروپا از ترکیه را ۳ بر ۲ شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد. وی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و طلای بازی‌های آسیای از مغولستان رفت که با ارایه کشتی بدون اشتباه حریف خود را ۵ بر یک شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.

اطری در مرحله نیمه نهایی مقابل زائور اوگویف دارنده طلای قهرمانی جهان، برنز بازی‌های اروپای و دو طلای نوجوانان جهان از روسیه ۸ بر ۳ مغلوب شد و به دیدار رده‌بندی رفت.

تا لحظاتی دیگر حسن یزدانی در مبارزه فینال وزن ۸۶ کیلوگرم باید به مصاف دیوید تیلور از آمریکا برود.

در مبارزه‌های امروز و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع با شکست مقابل گنو پتریاشویلی از گرجستان از صعود به فینال بازماند و به دیدار رده‌بندی رفت. زارع فردا (جمعه) باید برای کسب مدال برنز با برنده کشتی میان دیالدین عبدالمطلب از مصر و ژی وی دنگ از چین کشتی بگیرد.

مصطفی حسین‌خانی آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم با شکست مقابل کایل داک دارنده مدال طلای جهان از آمریکا از دور رقابت‌ها حذف شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها