رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری دو شروری خبر داد که اقدام به تخریب خودروی شهروندان کرده بودند.
کد خبر: ۱۳۳۰۲۴۴

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفتگو با فارس از دستگیری عاملان تخریب خودروهای شهروندان ساکن در محله خاک سفید خبر داد.

سرهنگ راستی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: اواخر هفته گذشته در پی تماس چند شهروند با مرکز 110 مبنی بر تخریب شیشه و آینه خودروهایشان توسط افراد ناشناس سریعاً تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ وارد عمل شدند.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد 2 شرور موتور سوار ضمن عربده‌ کشی و قدرت نمایی شیشه های چند دستگاه خودروی شهروندان ساکن در محل را تخریب کرده و پیش از حضور پلیس از محل وقوع جرم به سرعت گریخته اند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: با پایش اطلاعات به دست آمده هویت و مخفیگاه عاملان این ناامنی شناسایی و هر 2 متهم در مخفیگاه هایشان در محله های سبلان و تهرانپارس دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر پلیس امنیت عمومی پایتخت انتقال داده شدند.

سرهنگ راستی با بیان اینکه هر 2 متهم با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش خواهد کرد و به طور قاطع و جدی با برهم زنندگان نظم عمومی برخورد می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها