مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب قزوین

پیگیری پروژه های نیمه تمام آب و فاضلاببا حضور نماینده مردم تاکستان

مهندس بیرنوندی ضمن بازدید از پروژه های آبرسانی و تصفیه خانه فاضلاب شهرستان تاکستان، در جلسه ای به بررسی پروژه ها پرداختند
مهندس بیرنوندی ضمن بازدید از پروژه های آبرسانی و تصفیه خانه فاضلاب شهرستان تاکستان، در جلسه ای به بررسی پروژه ها پرداختند
کد خبر: ۱۳۳۰۱۹۴

به گزارش جام جم آنلاین قزوین،در این جلسه بیرنوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته، شهرستان تاکستان را یکی از شهرستانهای دارای تنش آبی عنوان نمود و فعال بودن همزمان حفر ۱۰ حلقه چاه در این شهرستان را یکی از اقدامات جهادی همکاران آبفا برای عبور از تنش آبی خواند و ابراز داشت این شرکت با تمام محدودیت های مالی برای عبور از تنش آبی برنامه ریزی نمود که خوشبختانه با همکاری مردم این مهم در شهرستان محقق شده است.

وی تکمیل مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب را یکی از پروژه های مهم این شهرستان خواند و افزود؛ برای تکمیل این تصفیه خانه نیاز به ۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار می باشد.

در این دیدار رحمانی نیز ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته، از ایجاد ردیف اعتباری ملی برای آبرسانی و احیا مجدد ردیف اعتباری فاضلاب شهر تاکستان خبر داد و اعلام داشت احیا ردیف بسته شده کار بسیار دشواری بود که به حمدالله با پیگیری های مستمر صورت پذیرفت و می بایست شرکت آبفا نسبت به فعال نمودن پروژه و جذب اعتبارات اهتمام ویژه داشته باشد.

در آخر بازدیدی از تصفیه خانه فاضلاب، حفاری چاه های ۲۰ و ۲۱ تاکستان، حفر چاه های لوشکان و جعفر آباد، پروژه خط انتقال و مخزن جهان آباد و نیز سازمان انتقال خون (به مناسبت روز اهدای خون) انجام گرفت.

در این جلسه و بازدیدها  حاجی میری معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب،  رحمانی معاون عمرانی فرمانداری تاکستان، دکتر صادقی بخشدار و  طاهرخانی مدیر امور آبفا شهرستان نیز حضور داشتند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها