بازدید مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از شرکت آبفای استان قزوین

در بازدید مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از شرکت آب و فاضلاب استان قزوین موضوع های کاری حوزه ی روابط عمومی و نیز مرکز ارتباطات مردمی 122 این شرکت مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
در بازدید مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از شرکت آب و فاضلاب استان قزوین موضوع های کاری حوزه ی روابط عمومی و نیز مرکز ارتباطات مردمی 122 این شرکت مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۲۳۷۱۹

به گزارش جام جم آنلاین قزوین ، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در نشستی که به همین منظور برگزار شد گفت: با توجه به 540 هزار مشترک آب آشامیدنی و 290 هزار مشترک فاضلاب در شهرها و روستاهای این استان، فرهنگ سازی برای سازگاری با کم آبی و مدیریت مصرف، یک نیاز اساسی است.

داراب بیرنوندی ادامه داد: بروز بیماری فراگیر کرونا در سطح کشور و مصارف بالای آب برای شستشو و مقابله با آن و نیز موج گرما و بارش کم در سال جاری دشواری های زیادی برای صنعت آب و فاضلاب فراهم کرده و در این حال سعی می کنیم طوری عمل کنیم تا مردم احساس کنند در کنارشان هستیم و با هم افزایی این دو چالش بزرگ را کنترل خواهیم کرد.

مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی نیز در این نشست خاطر نشان کرد: خوشبختانه مدل مفهومی خوبی در قزوین برای تسهیل و تسریع در خدمت به مردم شکل گرفته و عملیاتی شده است.

سید علی سید زاده افزود: با یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در استان قزوین خدمات مربوط به ارتباط با مشتریان نیز به نحو مطلوبی در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی در پایان هوشمند سازی فعالیت ها در استان قزوین را دارای قابلیت الگوسازی برای سایر استان ها خواند و از فعالیت های انجام شده تقدیر کرد.

گفتنی است در جریان این برنامه و در پایان نشست مذکور از مرکز 122 و ارتباط با مشتریان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها