مرحله نیمه نهایی رقابت‌ های جام حذفی فوتبال ایران فردا با برگزاری ۲ بازی پیگیری خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۳۰۰۸۲

به گزارش جام جم آنلاین، مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال کشورمان فردا برگزار خواهد شد و تیم های استقلال تهران و فولاد خوزستان باید به مصاف حریفان خود بروند.

استقلال تهران - گل گهر سیرجان/ ساعت ۱۹:۳۰ - ورزشگاه آزادی تهران

تیم فوتبال استقلال تهران که فصل بیستم رقابت های لیگ برتر را با هدایت فرهاد مجیدی در رده سوم به پایان رساند باید رو در روی گل گهر امیر قلعه نویی قرار گیرد.

تیم استقلال در این بازی فرشید اسماعیلی هافبک خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

همچنین گفته می‌شود شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی آبی‌ها هم آخرین بازی خود را برای این تیم انجام خواهد داد و بعد از این بازی راهی کشور خود خواهد شد و به صورت رسمی از جمع شاگردان فرهاد مجیدی جدا می شود.

خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد که استقلال تمرینات جدی و محرمانه خود در صورت کشیده شدن بازی با گل گهر به پنالتی را ادامه می‌دهد و سرمربی آبی‌پوشان پنالتی زنان خود را بسیج کرده تا آمادگی جسمی و روانی خود در این عرصه را برای دیدار با شاگردان قلعه نویی به بالاترین حد ممکن برسانند.

فرهاد مجیدی همچنین از بازیکنان استقلال خواسته است تا تمام تمرکزشان را روی دیدار با گل گهر بگذارند و از حاشیه سازی و کُری خوانی در اینستاگرام خودداری کنند.

استقلالی‌ ها برای رسیدن به این مرحله تیم‌های پیکان، ذوب آهن و پرسپولیس را شکست داده اند و آبی پوشان انگیزه زیادی برای رسیدن به عنوان قهرمانی رقابت های جام حذفی دارند.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با گل گهر سیرجان به شرح زیر است:

حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد‌نادری، ارسلان مطهری، مهدی قایدی، وریا غفوری، مسعود ریگی، متین کریم زاده، آرش رضاوند و شیخ دیاباته.

تیم گل گهر سیرجان در این فصل از مسابقات لیگ برتر عملکرد خوبی را از خود نشان داد و با هدایت قلعه نویی در رده پنجم جدول قرار گرفت.

گل گهری‌ها برای رسیدن به این مرحله تاکنون از سد تیم های مس کرمان، پارس جنوبی جم و آلومینیوم اراک گذشته اند و در صورت پیروزی مقابل استقلال گام بزرگی را برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، برمی‌دارند.

تیم گل گهر مصدوم و محرومی برای این بازی ندارد اما گفته می شود که گادوین منشا مهاجم نیجریه ای این تیم همانند دیاباته در استقلال، آخرین بازی خود را برای گل گهر انجام خواهد داد و پس از این بازی راهی تیم دیگری در خارج از ایران که تاکنون اسمی از آن نیاورده است؛ خواهد شد.

ترکیب احتمالی گل گهر سیرجان برای دیدار با استقلال به شرح زیر است:

بشاگردی، ابراهیمی، سهرابیان، زکیپور، برزای، علیزاده، زنده روح، صادقی، عاشوری، منشا و شاکری.

در پنج دیدار این ۲ تیم در رقابت‌های لیگ برتر، چهار پیروزی سهم آبی‌ها بوده و تنها یک پیروزی برای گل گهر به ثبت رسیده است.

این بازی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی و با قضاوت سید وحید کاظمی آغاز خواهد شد.

فولاد خوزستان - ملوان بندرانزلی/ ساعت ۲۱ - ورزشگاه شهدای فولاد


در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی، تیم دسته یکی ملوان بندرانزلی رو در روی فولادخوزستان قرار خواهد گرفت.

در آستانه دیدار با فولاد، پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان به بیماری کرونا مبتلا شده است و نمی تواند این تیم را در سفر به خوزستان همراهی کند.

تیم فولاد خوزستان برای رسیدن به این مرحله تیم‌های ماشین سازی تبریز، قشقایی شیراز و سپاهان را از پیش رو برداشته است. ساسان انصاری به دلیل محرومیت نمی تواند فولادی ها را مقابل ملوان همراهی کند.

همچنین زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی جواد نکونام سرمربی فولادخوزستان از این تیم حکایت دارد که باید دید این موضوع پس از دیدار با ملوان به واقعیت خواهد پیوست یا نه.

ترکیب احتمالی فولاد خوزستان برای دیدار با ملوان به شرح زیر است:

احسان مرادیان، موسی کولیبالی، سینا شاه عباسی، صابر حردانی وحید حیدریه، محمد میری، محمد آبشک، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده، احمد عبدالله زاده و لوسیانو پریرا.

ملوان تنها تیم از دسته یک فوتبال کشورمان است که خود را به مرحله نیمه نهایی جام حذفی رسانده است. ملوانی‌ها برای رسیدن به این مرحله تیم های ویستا توربین، نساجی مازندران و خیبر خرم آباد را شکست داده اند.

ترکیب احتمالی ملوان برای دیدار با فولادخوزستان به شرح زیر است:

رضا حیدری، میعاد یزدانی، رسول ناصربخت، پدرام قاضی پور، مهیار زحمتکش، اصغر نصیری، ارسلان تفضیلی، محسن علافی، فربد بلوک باشی، وحید فارغ و سجاد بازیگر.

این بازی از ساعت ۲۱ و با قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه شهدای فولاد آغاز خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها