1.بودجه خود را مشخص کنید!
یکی از اصلیترین عوامل محدودکننده هنگام تصمیمگیری جهت پارتیشن بندی دفاتر اداری بودجه موردنیاز برای این کار است. خوشبختانه این روزها با بالا رفتن تنوع پارتیشنهای اداری دست شما در انتخاب باز است. وقتی برای خرید پارتیشن به یک شرکت معتبر مراجعه کنید قطعاً با لیست بلندبالایی از قیمتها روبرو خواهید شد که با ایجاد تغییرات جزئی در نحوه طراحی، ساخت و کیفیت مواد اولیه ایجاد شده است. حالا این شمایید که باید متناسب با بودجهای که برای پارتیشن بندی دفتر کارتان در نظر گرفتهاید برای انتخاب یک مورد اقدام کنید. در میان انواع پارتیشنهای اداری، پارتیشنهایی که از جنس شیشه هستند به دلیل مواد اولیه محدود و ساخت سریع و آسان هزینههای کمتری برای اجرا نیاز دارند.
علاوه بر هزینههای ساخت و نصب اولیه باید پیش از خرید، هزینههای نگهداری را هم برآورد کنید. بعضی از انواع پارتیشنهای اداری به سرعت دچار فرسودگی میشوند و هزینههای نگهداری و تعمیر آنها قدری بالاست. اگر میخواهید خودتان را از پرداخت هزینههای اضافی معاف کنید بهتر است به سراغ گزینههایی بروید که دوام و استحکام خوبی دارند و برای نگهداری و مراقبت نیازمند صرف مبالغ سنگین نیستند. پارتیشنهای شیشهای در این مورد هم شما را راضی نگه میدارد. پارتیشنهای اداری شیشهای طول عمر بالایی دارند و هزینههای نگهداری از آنها عملاً صفر است.
2.زمان ساخت را در نظر بگیرید
برای پارتیشن بندی دفتر کارتان چند روز زمان دارید؟ آیا فرصت شما محدود است و باید هرچه سریعتر یک دفتر منظم و پارتیشن بندی شده داشته باشید؟ آیا میتوانید برای تکمیل مراحل نصب پارتیشنها چند روزی دفتر کارتان را تعطیل کنید؟ فعالیت شما تا چه اندازه حیاتی است؟ آیا پروژههای شما اجازه مرخصیهای خارج از برنامه را به تیمتان میدهد؟ اینها سوالاتی هستند که باید پیش از خرید پارتیشن اداری به آنها پاسخ دهید. طبیعتاً هر تغییری نیازمند زمان است، پارتیشن بندی هم از این قاعده مستثنا نیست و در کسری از ثانیه انجام نمیشود؛ اما شما میتوانید با انتخاب صحیح زمان طراحی، ساخت و اجرای پارتیشن بندی را به حداقل برسانید. اولین نکته این است که به سراغ یک تیم حرفهای، وقتشناس و مشتری مدار بروید با این انتخاب خیالتان تا حدودی راحت است که اتفاق غیرمنتظرهای رخ نخواهد داد.

و اما نکته بعد مربوط به انتخاب نوع پارتیشن است. پارتیشنهای اداری با توجه به جنسشان هرکدام به زمانی برای طراحی، ساخت و اجرا نیازمندند. حالا شما باید با توجه به فرصتی که برای فضاسازی دفتر کارتان دارید یکی از انواع پارتیشن اداری را برای اجرا در محیط کارتان انتخاب کنید در میان انواع پارتیشنها بازهم انواع پارتیشن شیشهای و به خصوص پارتیشنهای شیشهای فریم لس سریعتر آماده شده و برای نصب در محل به صرف زمان و انرژی چندانی نیاز ندارد.
3.توجه به ابعاد دفتر و نور طبیعی
سومین مورد از نکاتی که باید پیش از خرید پارتیشن به آن دقت کنید توجه به ابعاد دفتر، تعداد پنجرهها و میزان نیاز به نور طبیعی در فضاست. احتمالاً میدانید که نبود نور طبیعی باعث ایجاد حس خمودگی شده و کیفیت عملکرد کارکنان را تحت تأثیر خود قرار میدهد. حالا اگر فضای دفتر کارتان کوچک است و پنجرههای زیادی ندارد، استفاده از یک پارتیشن اداری نامناسب همان نور کم را هم محدود کرده و باعث ایجاد فضای کوچک و تاریکی میشود که باید برای روشن نگهداشتن آن از نورپردازی مصنوعی کمک بگیرید.
وقتی میخواهید برای پارتیشنبندی دفتر کارتان تصمیمگیری کنید باید به این مسئله توجه داشته باشید که انتخاب شما محدود شدن نور طبیعی در فضا را به دنبال نداشته باشد. پارتیشنهای شیشهای مشکل کمبود نور را در فضا جبران میکنند و با ایجاد فضای باز برای نصب در دفاتر کوچک اداری بسیار مناسب هستند.
4.امکان جابجایی و نصب مجدد
اگر صاحب کسبوکاری هستید و یک دفتر اجارهای دارید حتماً اهمیت این مورد را درک میکنید. مدیران کسبوکارهایی که در دفتر اجارهای مشغول به کار هستند همواره برای نصب پارتیشنهای اداری در دفترشان مردد و نگراناند چراکه از اتلاف هزینه پس از نقلمکان به یک دفتر جدید میترسند؛ اما انواعی از پارتیشنهای اداری با امکان جابجایی و نصب مجدد در دفتر جدید برای این نگرانی چارهای اندیشیدهاند. انواع پارتیشنهای اداری شیشهای به راحتی قابل جابجایی و اجرا در محیط جدید هستند. این یعنی هزینههای شما برای پارتیشنبندی دفترتان هدر نرفته و میتواند مجدد برای فضاسازی در دفتر جدیدتان مورد استفاده قرار گیرد.
5.پیدا کردن یک گروه متخصص جهت پارتیشن بندی
انتخاب یک تیم حرفهای و متخصص در این زمینه یکی دیگر از نکات مهمی است که باید پیش از خرید پارتیشن اداری به آن توجه کنید. اگر قصدتان از خرید پارتیشن اداری، انواع شیشهای آن باشد باید بگوییم که گروه حرفهای شیشکس سالهاست که در زمینه طراحی و تولید پارتیشنهای اداری شیشهای مشغول فعالیت است. تولیدات شیشکس همگی با استفاده از بهترین و باکیفیتترین متریال طراحی و ساخته شده و با قیمت مقرونبهصرفه به مشتریان عرضه میشود.
پارتیشنهای اداری شیشکس علاوه بر ظاهر زیبا و کارآمد و حفظ حریم خصوصی کارکنانتان با افزایش همکاری و میزان بهرهوری تیم شما روشی قابلاعتماد برای کاهش هزینههای اضافی و ایجاد حس کار تیمی در دفتر شما هستند. اگر سؤالی در این زمینه دارید باید اضافه کنیم که تیم مشاوره شیشکس به صورت آنلاین و تلفنی آماده پاسخگویی به تمام سؤالات شماست.