معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: آمار بستری بیماران کرونایی در استان نسبت به تیر ماه ۵۸ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۳۲۹۶۳۱

به گزارش جام جم آنلاین همدان، دکتر ابراهیم‌جلیلی با بیان اینکه آمار بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها نسبت به تیر ماه ۵۸ درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: در بخش سرپایی نیز شاهد افزایش ۷۸ درصدی بیماران بوده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه روند شناسایی و بستری بیماران کرونایی در استان افزایشی است تصریح کرد: روزانه ۹۰۰ نفر با علائم مشکوک به کرونا به بیمارستان‌های استان مراجعه می‌کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۶۰ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: در محوطه بیمارستان شهید بهشتی همدان بیمارستان صحرایی برپا شده است‌.

جلیلی افزود: بیمارستان صحرایی شهید بهشتی با ظرفیت ۲۰ تخت برای معاینه، دارو درمانی و رسیدگی به بیماران سرپایی در این محوطه فعال است.

وی با تأکید بر اینکه عملیات واکسیناسیون با سرعت بالایی در سراسر استان در حال انجام است گفت: از مردم تقاضا داریم ضمن رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از حضور در هرگونه دورهمی، مراسم عزا و عروسی خودداری کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با تأکید بر اینکه پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده شاهد افزایش روند بیماری در استان باشیم گفت: همه بیمارستان‌ها در حالت آماده باش هستند.

جلیلی با بیان اینکه ویروس کشنده کرونا در کمین همه گروه‌های سنی و جنسی است، اظهار داشت: حتی افرادی هم‌ که واکسن کرونا را دریافت کردند باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک حساس باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها