معاون درمان دانشگاه علوم‌ پزشکی همدان از ابتلای ۸۰ درصد بیماران کوید ۱۹ استان، به کرونای دلتا خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۰۰۴۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان، دکتر ابراهیم جلیلی گفـت: به دنبال گسترش بیش از پیش بیماری کرونا در استان همدان، تمامی تخت های بخش مراقبت های ویژه استان پر شده و تخت های بخش عادی هم در حال تکمیل است.

معاون درمان دانشگاه علوم‌ پزشکی همدان ادامه داد: ۸۰ درصد موارد ابتلا به کرونا در استان از نوع کرونای دلتا است.

وی با اشاره به افزایش شمار بیماران در روز های آینده تصریح کرد: با ورود به موج پنجم همه گیری کووید ۱۹ در روز های اخیر شاهد روند افزایشی مراجعان به مراکز درمانی و بیمارستان های استان بوده به گونه ای که تعداد بیماران بستری ۹۰۰ نفر و بیماران سرپایی ۱۱۰۰ نفر گزارش شده است.

جلیلی با اشاره برپایی بیمارستان سیار با ظرفیت ۲۰ تخت بستری در محوطه بیمارستان بهشتی همدان افزود: در این بیمارستان سیار بیماران پس از انجام مراحل تجویز و تزریق، در همان روز مرخص شده و این روند برای بیماران یاد شده تا کسب بهبودی کامل ادامه دارد.

وی کاهش هزینه درمان بیماران، مدیریت تخت بیمارستانی برای بستری و درمان بیماران بدحال را از مزایای این نوع ارائه خدمت دانست و گفت: امیدواریم با گسترش واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله رعایت فاصله فیزیکی و زدن ماسک شاهد کنترل بیماری در روز های آینده باشیم.

معاون درمان دانشگاه تاکید کرد: هم اینک همه بیمارستان های استان همدان در آماده باش کامل هستند و از امکانات موجود شامل تخت های بستری عادی و مراقبت ویژه، تجهیزات و کادر درمانی و تخصصی برای ارائه خدمت بهتر به بیماران کرونایی استفاده می شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها