ویلموتس در بلژیک هم منفور است

گفتگو با مربی که به دیوانگی اعتراف کرد!

والیبال المپیک توکیو ؛

ایران اینگونه کارش را سخت کرد

تیم ملی والیبال ایران که در آغاز به کار در المپیک برد بسیار مهمی مقابل لهستان به دست آورده بود ، بعد از برد دیگر مقابل ونزوئلا مسیر راحت خود برای رسیدن به نیمه نهایی را خراب کرد.
کد خبر: ۱۳۲۹۴۳۳

به گزارش جام جم آنلاین ، بعد از دومین برد ایران در المپیک که مقابل ونزوئلا بود کسب مدال المپیک در این رشته محتمل به نظر می رسید چرا که صعود ایران از گروه و روبرو شدن با تیم ضعیف تر گروه مقابل از مهم ترین پیش بینی ها بود. اما باخت مقابل کانادا همه چیز را خراب کرد. اکنون معادلات به گونه ای شده است که تیم‌های والیبال ایران یا ژاپن در پایان رقابت‌های امروز به عنوان تیم سوم گروه اول به مرحله بعدی المپیک توکیو صعود می‌کنند.

رقابت‌های والیبال المپیک توکیو امروز با دیدار لهستان و کانادا آغاز شد. در این مسابقه شاگردان ویتال هینن در تیم ملی لهستان موفق شدند 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 21 و 25 بر 16 از سد کانادا عبور کنند.

با کسب این نتیجه لهستان به عنوان صدرنشین صعودش به دور بعدی قطعی شد و باید با تیم چهارم گروه مقابل روبرو شود. کانادا هم موقتاً با کسب 2 پیروزی در رده سوم قرار دارد، اما با توجه به اینکه ایران و ژاپن از ساعت 15:10 باید مقابل هم قرار بگیرند، یکی از این دو تیم 3 برده خواهند شد. با توجه به اینکه رده‌بندی در والیبال بر اساس تعداد پیروزی‌ها تعیین می‌شود، ایران یا ژاپن بالاتر از کانادا قرار می‌گیرند.

به این ترتیب نماینده والیبال قاره‌کهن در گروه اول رقابت‌های المپیک توکیو قطعاً به عنوان تیم سوم راهی مرحله بعد خواهد شد و حریفش را پس از انجام قرعه‌کشی خواهد شناخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها