همزمان با فرارسیدن عید غدیر آیین افتتاحیه و شروع به کار مستند 13 قسمتی سرلشکر شهید حاج احمد کاظمی در اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۲۹۳۴۰

به گزارش جام جم انلاین اصفهان ؛ آیین افتتاحیه و شروع به کار مستند 13 قسمتی سرلشکر شهید حاج احمد کاظمی همزمان با ایام غدیریه در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد.

در این جلسه که فرزند شهید، جمعی از مسئولین استانی، اصحاب رسانه و عوامل سازنده این برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور داشتند رییس صدا و سیمای اصفهان در سخنانی با اشاره به نقش بی بدیل فرماندهان اصفهانی در دوران دفاع مقدس گفت: رشاد‌ت‌های فرماندهان و رزمندگان اصفهانی در دوران دفاع مقدس زبانزد بوده و هست. اسم شهید کاظمی، خرازی و ردانی در هرکجای جبهه که می‌آمد رزمندگان منقلب می‌شدند. برای همین بنده از بدو ورودم به اصفهان برای خدمت در صدا و سیمای اصفهان در گلستان شهدای اصفهان حاضر شده و تصمیم گرفتم برای این بزرگواران که از سرداران بزرگ کشورمان هستند کاری را انجام دهم. همینطور این موضوع را از بسیاری از مسئولان استانی مطالبه نمودم که چرا نتوانستیم کاری فاخر را برای این عزیزان انجام دهیم. البته کارهایی انجام شده ولی واقعا کاری که درخور شأن این عزیزان باشد باید انجام شود. با تلاش و پیگیری‌هایی که در سازمان انجام شده و مسئولین استانی نیز ما را همراهی نمودند امروز تأمین اعتبار سریال شهید خرازی انجام شده و تا پایان سال تولید آن شروع می‌شود. برای شهید کاظمی نیز این مستند 13 قسمتی در نظر گرفته شده است. امیدواریم پس از ساخت سریال شهید خرازی بتوانیم سریال زندگی سرلشکر شهید حاج احمد کاظمی را نیز در صدا و سیمای اصفهان کلید بزنیم. از خدا می‌خواهیم که به ما توفیق دهد تا بتوانیم راه این عزیزان را ادامه دهیم. برای حل مشکلات مردم و جامعه باید تفکری که در زمان دفاع مقدس بین فرماندهان و رزمندگان حاکم بود اجرایی شود.

در ادامه این جلسه فرزند و همرزمان شهید به بیان نکات و خاطراتی پیرامون زندگی این شهید بزرگوار پرداختند.

مستند 13 قسمتی سرلشکر شهید حاج احمد کاظمی به تهیه کنندگی آزاده رجبی و کارگردانی جمال احمدی به زودی به مرحله تولید خواهد رسید. در این پروژه احمدرضا درویش کارگردان فیلم‌هایی چون دوئل و روز رستاخیز نیز به عنوان مشاور هنری کارگردان تیم اصفهانی تولیدکننده این مستند را یاری می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها