معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان عنوان کرد:

مراسم عزاداری درفضای باز برگزارمی شود

معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندار کرمان اعلام کرد؛

حمایت از اتباع خارجی مقیم کرمان در مقابله با کرونا ویروس

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در آیین تودیع و معارفه سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان گفت: در همه زمینه ها بویژه مقابله با کرونا ویروس به اتباع خارجی در استان کرمان، خدمات مناسبی بدون تبعیض با شهروندان ایرانی ارائه شده است.
کد خبر: ۱۳۲۹۳۲۵
به گزارش جام جم آنلاین  کرمان؛محمدصادق بصیری، بابیان اینکه این اداره کل وظایف سنگینی به عهده داشته و از حساسیت زیادی برخوردار است افزود:بیش از 4دهه در جمهوری اسلامی خیل عظیمی از اتباع خارجه در حوزه های مختلف آموزشی، اجتماعی،فرهنگی و بهداشتی بدون هیچ تبعیضی همانند شهروندان ایرانی خدمات رسانی و حمایت شده است.

وی افزود:شرایط ناپایدار سیاسی کشور افغانستان و ورود افراد بیشتری به کشور و افزایش نیازهای اتباع از یک سو و درگیری با بیماری کرونا از سوی دیگری رسیدگی به امور را دشوار کرده و تا به الان دولت جمهوری اسلامی در این امر حمایتهای لازم را انجام داده است.

بصیری تصریح کرد:هویت بخشیدن به اتباع از مهمترین کارهای این دولت بوده و امیدواریم که همچنان ادامه داشته باشد.

در این جلسه در حکمی از سوی استاندار کرمان، محمدرضا مهدلو به عنوان سرپرست جدید  اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان منصوب شد و از زحمات علی شفیعی مدیر سابق این اداره کل قدردانی گردید. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها