مرد جوان که در جریان درگیری بر سر جابه‌جایی قفس قناری با برادر بزرگ‌ترش درگیر شده و بعد از قتل وی متواری شده بود بازداشت شد.
کد خبر: ۱۳۲۹۲۹۰

به گزارش گروه حوادث جام‌ جم آنلاین، صبح بیست‌وسوم اردیبهشت امسال یکی از ماموران کلانتری امامزاده حسن(ع) به بازپرس کشیک جنایی پایتخت اطلاع داد دو برادر با هم درگیر شدند که یکی از آنها زخمی و بعد از دو روز بستری در بیمارستان فوت شده و قاتل هم فرار کرده است.

تحقیقات اولیه نشان می‌داد مقتول و قاتل با هم برادر بوده و در محله فلاح زندگی می‌کردند که برادر کوچک‌تر با ضربه چاقویی که به گردن برادر بزرگ‌تر زده باعث قتل وی شده و خواهرزاده آنها که شاهد ماجرا بوده دایی زخمی‌اش را به بیمارستان رسانده است.

قاتل، فراری بود تا این‌که با گذشت 78 روز از فرار، در خانه خواهرش در تهران شناسایی و بازداشت شد.

متهم به برادرکشی بعد از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران مورد بازجویی قرار گرفت و با اعتراف به قتل گفت: من و برادرم هردو معتاد به شیشه بودیم اما او مشروب هم مصرف می‌کرد. کار آنچنانی نداشتیم و علاوه‌بر آن با جوجه‌ کشی قناری و کبوتر، پولی برای هزینه زندگی‌مان تامین و با هم در یک خانه زندگی می‌کردیم اما آن روز در خانه بر سر محل نصب قفس قناری جروبحث شد. دعوایمان بالاگرفت و به سمتم حمله‌ کرد. محکم مرا از روی زمین بالا برد و محکم به دیوار کوبید که قفس قناری در آنجا بود.

وی افزود: به بالای قفس خوردم و دستم به بالای آن برخورد کرد که آنجا چاقو بود. آن را برداشتم و ضربه‌ای سمتش انداختم که رهایم کند که چاقو به گردنش خورد و زخمی شد. بعد هردویمان به کناری پرت شدیم. موقع فرار، خواهرزاده‌مان آمد که وحشتزده بود. او را به کناری هل داده و متواری شدم. بعدا فهمیدم فوت کرده است.

متهم به قتل ادامه داد: مخفیانه به مراسم خاکسپاری برادرم رفتم تا کسی مرا نبیند. بعد از رفتن حاضران بالای سر مزارش رفتم و ساعت‌ها گریه کردم که چرا او را کشتم. پشیمان بودم و خواستم حلالم کند. بعد از فرار، به خانه دوستان و افراد معتاد رفتم. در این چند ماه سرگردان بودم. لحظه‌ای صحنه قتل برادرم و مزار او از مقابل چشمانم دور نمی‌شد. عذاب‌ وجدان رهایم نمی‌کرد. بعد از این همه سرگردانی به خانه خواهرم رفتم و پنهان شدم تا به‌زودی تسلیم شوم که دستگیر شدم.

حبیب‌ا... صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: متهم در بازداشت موقت به‌سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی از او در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها