گازرسانی ۲ شهرک‌ صنعتی در لرستان تا پایان مرداد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: شهرک‌های صنعتی الشتر و کوهدشت تا پایان مرداد جاری گازرسانی می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۲۹۲۲۴
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: بختیار رازانی افزود: در حال حاضر با اقدامات خوب صورت گرفته، ۱۳ شهرک صنعتی در سطح استان از امکان گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
 
وی ادامه داد: پروژه گازرسانی به شهرک های صنعتی الشتر و کوهدشت نیز یکی از اقداماتی بود که از چندی پیش آغاز شد و تا پایان مرداد ماه سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان تصریح کرد: از ۱۵ سال گذشته تاکنون، عملیات خاکی و تهیه زیرساخت‌های شهرک صنعتی نورآباد انجام نشده بود که طی چند سال اخیر، با اقدامات فنی و اداری صورت گرفته، اکنون آماده بهره‌برداری است.
 
رازانی گفت: شهرک صنعتی نورآباد در محدوده سراب غضنفر این شهرستان و در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار آماده‌سازی شده است و قابلیت توسعه به مساحت ۵۰۰ هکتار را نیز دارد که امیدواریم در سال‌های آتی، توسعه آن در دستور کار قرار گیرد.
 
 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان تصریح کرد: اجرای عملیات خاکی، احداث خط انتقال و توزیع برق، طراحی و اجرای معابر، حفر چاه، یک باب مخزن ذخیره آب بتنی ۵۰۰ متر مکعبی، اجرای پروژه خط انتقال و شبکه توزیع آب و اجرای فیبرنوری تا ورودی شهرک، تنها بخشی از اقدامات صورت گرفته جهت بهره‌برداری از شهرک صنعتی نورآباد است که امیدواریم در مسیر توسعه استان نقش آفرین باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها