خبرنگار شبکه صهیونیستی «کان» بیانیه‌ای را از مالک کشتی هدف قرار گرفته در دریای عمان منتشر کرد و از کشته شدن دو خدمه این کشتی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۹۱۹۲

به گزارش جام جم آنلاین، خبرنگار شبکه صهیونیستی «کان» بیانیه‌ای را از مالک کشتی هدف قرار گرفته در دریای عمان منتشر کرد. این بیانیه از سوی شرکت «زودیاک ماریتایم» مالک کشتی آسیب دیده اسرائیلی منتشر شده است.

شرکت مذکور متعلق به «ایال عوفر» میلیاردر صهیونیست و مستقر در لندن است و در بیانیه این شرکت گفته شده که حداقل ۲ نفر از خدمه این کشتی تجاری با نام «مِرسِر استریت»، در پی حمله شب گذشته کشته شدند.

گفته شده دو خدمه کشته شده در کشتی تجاری اسرائیلی اتباع انگلیس و رومانی بوده‌اند. با این حال در این بیانیه اشاره بیشتری به جزئیات و وضعیت دیگر کارکنان و خدمه آن نشده است.

به گزارش مهر، شب گذشته یک کشتی در دریای عمان هدف حمله قرار گرفت. این خبر به نقل از گروه «عملیات‌ های تجاری دریایی» به عنوان یک گروه نظامی متعلق به انگلیس اعلام شد و این گروه با انتشار بیانیه‌ای کوتاه در ارتباط با حمله به یک کشتی در نزدیکی سواحل عمان گفت که بررسی‌ها درباره این حادثه آغاز شده است.

چند ساعت پس از این حادثه، وزارت دفاع انگلیس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که کشتی هدف قرار گرفته شده در دریای عمان یک کشتی تجاری متعلق به رژیم صهیونیستی بوده است.

هنوز مقامات صهیونیستی به این حادثه واکنشی نداشته‌اند، اما وزارت دفاع انگلیس گفته است که تحقیقات در این ارتباط ادامه دارد.

در گزارش‌ها همچنین آمده است که «ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در غرب آسیا» به درخواست‌ها برای پاسخگویی در ارتباط با این حمله پاسخی نداده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها