رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد

جزئیات واکسیناسیون گروه‌های «شغلی»

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت خبر داد

آغاز واکسیناسیون خبرنگاران از شنبه در سراسر کشور

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: از روز شنبه واکسیناسیون گسترده خبرنگاران بر اساس لیست ارسالی از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد در سراسر کشور آغاز می شود.
کد خبر: ۱۳۲۹۱۷۹

به گزارش جام جم آنلاین، کیانوش جهانپور اظهار داشت: روز گذشته با مشارکت نیروهای اورژانس تهران، تزریق واکسن برای ۱۳۰ نفر از خبرنگاران حوزه سلامت و سرویس اجتماعی که در طول بیش از ۱۸ ماه گذشته بیشترین همراهی را با مردم و دولت برای مقابله با کرونا، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی داشتند، به صورت نمادین آغاز شد.

وی افزود: واکسن تزریق شده برای این گروه از خبرنگاران، واکسن پاستوکووک بود که تولید مشترک انستیتو پاستور ایران و انستیتو فینلای کوبا است و خوشبختانه نتایج آن، حاکی از ایمنی‌زایی و اثربخشی مناسب این واکسن در مقابل ابتلاء، انتقال و مرگ و میر ناشی از کرونا است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: از روز شنبه واکسیناسیون گسترده خبرنگاران بر اساس لیست ارسالی از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور آغاز می‌شود.

جهانپور افزود: روند تأمین واردات واکسن کووید ۱۹ از منابع معتبر خارجی و داخلی روز به روز بهتر می‌شود و در حال حاضر مشکلی در زمینه تأمین واکسن کووید ۱۹ برای گروه‌های سنی و گروه‌های هدف اعلام شده نداریم و البته در روزها و هفته‌های آینده نیز گروه‌های بیشتری جهت تزریق واکسن کووید ۱۹ در کشور فراخوانده می‌شوند که امیدواریم با پوشش گسترده واکسیناسیون در کشور، شاهد قطع زنجیره انتقال بیماری و در نهایت خروج از همه گیری باشیم.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها