نیمی از مسیر تا بهار ۱۴۰۰ آماده می شود

منطقه ۲ آزادراه تهران ـ شمال به کجا می رسد؟

معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور گفت : چهار خطه کردن مسیر اردبیل سرچم بعنوان راه اصلی ارتباط مردم اردبیل به شبکه بزرگراهی و آزاد راهی کشور از اولویت های کاری ماست.
معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور گفت : چهار خطه کردن مسیر اردبیل سرچم بعنوان راه اصلی ارتباط مردم اردبیل به شبکه بزرگراهی و آزاد راهی کشور از اولویت های کاری ماست.
کد خبر: ۱۳۲۸۷۷۶



به گزارش جام جم آنلاین اردبیل ، خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ و نقل کشور در بازدید از پروژه اردبیل به سرچم که با حضور علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی ، نمایندگان اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ، استاندار اردبیل  و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و جمعی از مدیران استان اردبیل انجام گرفت در جمع بندی سفر یکروزه در جمع خبرنگاران گفت: احداث باند دوم اردبیل سرچم در حدود 4 قطعه عملیات اجرایی انجام می شود و امیدواریم تا پایان سال 35 کیلومتر از محور را بصورت 4خطه برای مردم اردبیل فراهم کنیم. مابقی 43 کیلومتر از محور باقی مانده که کوهستانی و بسیار سخت و دارای تونل است و در حال مطالعه تا بتوانیم برعملیات اجرایی آن نیز تدبیری داشته باشیم که در اسرع وقت شروع کنیم.

وی گفت: چهار خطه کردن مسیر اردبیل سرچم بعنوان راه اصلی ارتباط مردم اردبیل به شبکه آزاد راهی و شبکه بزرگراهی کشور نیز از اولویت های کاری ماست و ما آن را در قالب 5 قطعه طراحی کردیم.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور افزود : اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در سال 1399 در بخش بزرگراه ها و سایر بخش هایی که در حوزه اختیاراتشان بود بسیار خوب عمل کرده است.

خادمی گفت: شاید جزو معدود ادارات کل بود که بدون هیچ دغدغه ای اعتبارات خوبی که برایشان تفویض شده بود جذب کردند و کمترین مراجعه را برای حل موارد به ما داشتند و خوشبختانه تمام پروژه ها هم با بازدیدی که امروز کردیم فعال هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: محبوب حيدري مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل یکی از مدیران کل نمونه کشور هستند که قطعا تقدیر و تشکر ویژه ای خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور گفت: خوشبختانه عملیات اجرایی در سرتاسر این پروژه بسیار فعال بوده و کارگاهها با روند خوبی عملیات اجرایی انجام را می دهند.

وی در ادامه از برنامه اجرایی در بخش توسعه بزرگراهی که مورد انتظار مسئولین استان و همچنین مردم است گفت: امیدواریم بتوانیم این پروژه را که مورد توجه و انتظار مردم و مسئولان است به خوبی پیش ببریم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها