استاندار و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در راستای یکشنبه‌های پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، از سه واحد تولیدی و صنعتی بازدید نمودند.
کد خبر: ۱۳۲۸۶۹۷

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان استاندار و جواد خزاعی رئیس سازمان صمت خراسان رضوی در روز یکشنبه 3 مرداد 1400، از شرکت تولیدی و صنعتی سامد تولیدکننده محصولات فرمالین، اوره فرمالدئید، رزین و چسب‌های صنعتی با سرمایه گذاری حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۳۵۰ نفر، شرکت پیشگامان ماشین سازی نامجو در زمینه تولید دیگ بخار، خط کنسروهای گوشتی، خط تولید رب و خط تولید کمپوت با سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغال 60 نفر که در صورت تامین سرمایه در گردش امکان اشتغال ۱۰۳ نفر ایجاد خواهد نمود و شرکت صنایع پخت مشهد در زمینه تولید انواع ماشین آلات و تجهیزات پخت نان و شیرینی جهت تأمین نیازهای داخلی و حضور در بازارهای جهانی بازدید و برای برطرف سازی موانع پیش روی این شرکت‌ها دستورات لازم را صادر نمود.

استاندار خراسان رضوی در خصوص درخواست تامین آب مورد نیاز بخش تولید برای شرکت تولیدی و صنعتی سامد با توجه به پتانسیل‌های این شرکت، قول مساعد برای حل این مشکل را داد.

همچنین تامین سرمایه در گردش و پروانه پایان کار از جمله مطالبات شرکت پیشگامان ماشین سازی نامجو بود که استاندار خراسان رضوی در خصوص رفع مشکلات این واحد تولیدی دستورات لازم را صادر نمود.

درخواست روادید برای خدمات پس از فروش و ارسال تجهیزات شرکت صنایع پخت مشهد در خارج از کشور از جمله درخواست‌‌های این مجموعه بود که استاندار خراسان رضوی قول پیگیری برای حل آن را داد.

لازم به ذکر است در پایان این بازدیدها، با حضور استاندار و رئیس سازمان صمت خراسان رضوی، مدیران واحدهای تولیدی و مدیران مرتبط استانی، جلسه‌ای به منظور بررسی مشکلات و موانع تولید در محل این شرکت‌ها برگزار و آخرین وضعیت این واحدها ارائه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها