معاون وظیفه عمومی انتظامی استان تشریح کرد؛

شرايط ادامه تحصيل مشمولان ايراني مقيم خارج از کشور اعلام شد

امیدعلی مرآتی اظهار داشت: این روزها، روزهای گرمی است؛ امروز هم براساس گزارش هواشناسی دمای شهر کرمانشاه ۴۲ درجه است.
کد خبر: ۱۳۲۸۵۲۱

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ به نقل از فارس، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: شب گذشته به علت پایین آمدن فرکانس شبکه پنج پست‌ فوق توزیع استان از طریق شرکت مدیریت شبکه برق ایران قطع شد.


وی ادامه داد: براساس مشکلاتی از جمله خشکسالی و افزایش دما مشکلاتی در حوزه صنعت برق کشور به وجود آمده به طوریکه کلا نیروگاه‌های آبی و چند نیروگاه بخار از مدار تولید خارج شده و وضعیت تولید و مصرف به هم خورده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به برنامه‌هایی که طی چند روز گذشته با همکاری کشاورزان، صنایع و مشترکان صورت گرفت، تلاش این بود که خاموشی در بخش خانگی اعمال نشود، ولی متأسفانه شب گذشته براساس بالا رفتن مصرف مجبور شدیم به ناچار بخشی از فیدرهای ۲۰ کیلوولت اطراف شهر کرمانشاه را قطع کنیم و امروز پیش‌بینی‌ها می‌شود بدلیل مصرف بالا، خاموشی خانگی اعمال شود.

وی اضافه کرد: شب گذشته به علت پایین آمدن فرکانس شبکه تعدادی از پست‌های فوق توزیع از طریق شرکت مدیریت شبکه برق ایران قطع شد که از حوزه توزیع استان کرمانشاه و شرکت برق منطقه‌ای خارج بود. چون زمانی که بار مصرفی بالا می‌رود فرکانس شبکه اگر به عدد استانداری برسد اتوماتیک پست‌های فوق توزیع قطع می‌شوند.

مرآتی یادآور شد: پنج پست فوق توزیع شهرستان‌های پاوه، سنقر، کنگاور، صحنه و اسلام‌آباد غرب از مدار تولید خارج شدند و برای نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه شهرستان‌ها دچار خاموشی برق شدند.

وی از هم‌استانی‌ها خواست، بحث مدیریت مصرف و بهینه مصرف کردن برق را جدی بگیرند اگر ادارات ۵۰ درصد مصرف نسبت به سال گذشته را کاهش دهند و مشترکان خانگی و تجاری هم در اوج پیک بار استان(ساعت ۱۲ تا ۲۰) صرفه‌جویی داشته باشند از خاموشی‌ها جلوگیری خواهند کرد.

مرآتی در پایان، خاطرنشان کرد: برنامه خاموشی برای اطلاع‌رسانی به شهروندان از صبح در سایت شرکت توزیع، اپلیکشین برق من و کانال‌های فضای مجازی بارگذاری می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها