امیدعلی مرآتی با تشکر از مردم استان در خصوص همکاری‌هایی که طی هفته‌های گذشته با شرکت توزیع برق داشتند، اظهار داشت: با پیگیری‌های استاندار و نمایندگان مجلس استان از طریق وزارت نیرو سهمیه برق مصرفی استان از نظر وضعیت باری تغییر کرده به طوریکه طی هفته گذشته خاموشی اعمال نشد.
کد خبر: ۱۳۲۷۳۸۱

به گزارش جام جم این کرمانشاه؛ به نقل از فارس، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت:با تغییر ظرفیت و سهمیه شرکت توزیع کرمانشاه نسبت به دیگر استان‌ها، ظرف چند روز گذشته صنایع استان هم وارد مدار شده و هم‌اکنون تمام صنایع استان در مدار تولید قرار دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تصریح کرد: گرمای بی‌سابقه، کاهش نزولات آسمانی و بحث رمزارزها؛ امسال مشکلاتی را برای صنعت برق به وجود آورد که با این وجود استان کرمانشاه نسبت به دیگر استان‌های کشور وضعیت خوبی دارد و امیدواریم دیگر مشکلاتی در بحث اعمال خاموشی‌ها نداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌ها باید مصرف برق را مدیریت و صرفه‌جویی کنند تا برق آن‌ها قطع نشود و چرخ صنایع هم بچرخد و تولید ادامه داشته باشد و هفته‌های گرم سال را به خوبی و بدون مشکل خاصی سپری کنیم.

مرآتی اضافه کرد: از طریق مرکز پایش شرکت توزیع نظارت بر مصرف اداره‌ها و اماکن به صورت جدی ادامه دارد که علاوه بر آن گشت شبانه هم تذکرات لازم را به روشنایی نمای ساختمان‌ها و.. می‌دهد که در صورت عدم توجه و هدر رفت انرژی، حتما برخورد قاطع انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های خاموشی هر روز صبح در سایت شرکت برق استان بارگذاری می‌شود، چنانچه مردم همکاری نکنند و بار شبکه از مقداری که برای شرکت توزیع در نظر گرفته شده، بالاتر رود برنامه خاموشی اعمال می‌شود.

مرآتی از مردم خواست، کولرهای گازی خود را روی دمای ۲۵ درجه و کولر آبی را روی دور کند، تنظیم کنند و از ساعت ۱۲ تا ۱۸ که پیک مصرف کشور و استان است از وسایل برقی پرمصرف استفاده نکنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها