روستاهای اشکذر به فرستنده ديجيتالی تجهیز شدند

با حضور مدير کل صدا و سيماي مرکز يزد و نماينده مردم يزد و اشکذر در مجلس و جمعی از مسولین شهرستان اشکذر ايستگاه هاي فرستنده ديجيتال سه روستامزرعه میان. شرب العین و دولاب از توابع بخش خضر آباداشکذریزد به بهره برداري رسيد.
کد خبر: ۱۳۲۸۳۴۷

روستاهای اشکذر به فرستنده ديجيتالی تجهیز شدندبه گزارش خبرنگار جام جم آنلاین ازیزد ، معاون فني صدا و سيماي مرکز يزد در این مراسم اظهارداشت: با بهره برداري از اين ايستگاه جمعيت يک هزار نفري روستاهاي مزرعه ميان ، شرب العين و دولاب از برنامه هاي 21 شبکه تلويزيوني و 17 شبکه راديويي به صورت ديجيتال بهره مند شدند

مصون افزود: پيش از اين دو روستاي شرب العين و دولاب تنها به صورت آنولوگ از برنامه هاي صدا و سيما بهره مند بودند و يک روستا هم به کلي از برنامه هاي راديويي و تلويزيوني بروخوردار نبود.

استاندار یزد هم در مراسم افتتاحیه این طرح ها گفت : راه‌اندازی ایستگاه‌های دیجیتال در راستای تفاهم‌نامه استانداری یزد با معاونت فنی صداوسیمای مرکز یزد صورت می‌گیرد.

طالبی با قدردانی از صداوسیمای یزد افزود: راه‌اندازی ایستگاه‌های دیجیتال خدمتی ارزشمند برای اهالی مناطق محروم است و امیدواریم براساس این تفاهم‌نامه به‌زودی شاهد بهره‌مندی تمام نقاط روستایی استان از برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی باشیم.  

همچنین طالبی استاندار یزد از پیگیری‌های صداوسیما تشکر و قدردانی کرد و از همکاری در تولید سریال شخصیت انقلابی شهید صدوقی (ره) و دیگر انقلابیون دارالعباده یزد با همکاری رسانه ملی خبر داد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها