رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح:

خرید خدمت سربازی نداریم / آخرین فرصت تکمیل پرونده جریمه غیبت متقاضیان ۹۷

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سال ۱۴۰۰ آخرین فرصت تکمیل پرونده و تسویه حساب متقاضیان خرید خدمت در سال ۹۷ است.
کد خبر: ۱۳۲۸۱۹۵

به گزارش جام جم آنلاین، امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با فارس با تایید بر این مطلب که ستاد کل نیروهای مسلح با هرگونه خرید خدمت سربازی مخالف است در خصوص مشمولان غایبی که در سال ۹۷ در طرح جریمه غیبت سربازی شرکت کرده و تسویه حساب نکرده اند، اظهار داشت: آخرین مهلت تکمیل پرونده مشمولان غایبی که در سال ۹۷ متقاضی پرداخت طرح مشمولان غایب بوده اند طبق قانون بودجه تا سال ۱۴۰۰ است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: مطابق قانون بودجه ۱۴۰۰ مشمولان وظیفه غایبی که بیش از ۸ سال غیبت از سربازی داشته و در سال ۹۷ و ۹۹ بخشی از اقساط خود را پرداخت کرده‌اند برای تکمیل پرونده و پرداخت کل اقساط فقط در سال ۱۴۰۰ فرصت دارند تا بتوانند مابقی بدهی را پرداخت کرده و کارت معافیت خود را بگیرند.

وی گفت: این افراد باید برای تکمیل پرونده و پرداخت اقساط به پلیس + ۱۰ یا سازمان نظام وظیفه عمومی مراجعه کنند.

امیر دریادار رحیمی پور در خصوص خرید خدمت برای مشمولان وظیفه جدید که هشت سال غیبت از سربازی دارند گفت: این طرح دیگر اجرا نمی شود و خرید خدمت سربازی وجود ندارد؛ فقط متقاضیانی که در طرح خرید خدمت در سال ۹۷ شرکت کرده و تسویه حساب نکرده‌اند باید در سال جاری در این خصوص اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها