پسر جوان که به دلیل چشم‌ در چشم‌ شدن و دعوای خیابانی در بوستان سمیه مردی را کشته و متواری شده بود، هنگام پرسه‌ زنی در خیابان بازداشت شد.
کد خبر: ۱۳۲۸۰۶۸

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، ساعت19 چهارشنبه سی‌ام تیر امسال مردی پسر خردسالش را برای تفریح به بوستان سمیه در شرق‌ تهران برده بود که متوجه درگیری میان دو گروه از افراد حاضر در بوستان شد و برای پایان‌دادن به دعوا به پلیس زنگ زد.

در ادامه ماموران کلانتری تهرانپارس به محل اعزام‌شده و مشاهده کردند مردی 44ساله با چاقو از ناحیه قفسه‌ سینه زخمی‌شده که او از طریق اورژانس به بیمارستان الغدیر پایتخت منتقل شد.

مرد زخمی همان شب به دلیل خونریزی فوت شد. با گزارش جنایت به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تحقیقات ماموران اداره‌دهم پلیس آگاهی پایتخت که به صحنه درگیری رفته بودند، آغاز شد.

با تحقیق از دوستان مقتول معلوم شد عصر عید قربان برای تفریح  به این بوستان آمدند که پسر 25ساله‌ای  با دوستانش از مقابل‌شان عبور کردند که باعث چشم‌ در‌ چشم‌ شدن آنها و شروع درگیری شد. در ادامه پسر 25ساله با چاقو ضربه‌ای به قفسه سینه مقتول زد و فرار کرد.

اطلاعات به‌دست آمده از قاتل جوان در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت تا این‌که وی ساعت7 صبح پنجشنبه در جنوب‌ شرق تهران شناسایی و بازداشت شد.

متهم در جریان تحقیقات پلیسی گفت: با دوستانم به بوستان سمیه رفته بودیم. با مقتول و دوستانش چشم‌ در چشم شدیم و همین باعث دعوای ما و آنها شد. در جریان دعوا مقتول به من ناسزا گفت که عصبانی شده و با چاقو او را زخمی‌ کرده و متواری شدیم. از ترسم خانه نرفتم و در خیابان‌ها سرگردان بودم.

با دستور بازپرس جنایی، متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای دستگیری دیگر شرکت‌کنندگان در این دعوای مرگبار ادامه دارد.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها