استاندار ایلام با اشاره اینکه میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی در استان ایلام ۵۰ درصد است، گفت: تا زمانی که این میزان به بالای ۸۵ درصد نرسد نمی توان به کنترل بیماری امیدوار شد.
کد خبر: ۱۳۲۸۰۳۸
به گزارش جام جم آنلاین ایلام؛ محمد نوذری با اشاره به شرایط کرونایی در ایلام گفت: کنترل وضعیت کرونا در موج پنجم اولویت مهم استان برای حفظ سلامت مردم است و در این زمینه همه دستگاه‌ها موظف به اجرای مصوبات و همکاری با ستاد مقابله با کرونا هستند.

استاندار ایلام با اشاره به روند واکسیناسیون در استان خواستار تسریع در این موضوع شد و گفت: تاکنون کل واکسیناسیون انجام شده در استان ۵۹ هزار و ۴۰۳ دوز بوده است.

وی در ادامه خواستار اهتمام جدی مردم و مسئولان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان شد و گفت: همچنان مهمترین راه مقابله با کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا نسب به کاهش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان هشدار داد و عنوان کرد: میانگین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان قریب ۵۰ درصد است و تا زمانی که این میزان به بالای ۸۵ درصد نرسد نمی‌توان به کنترل بیماری در استان امیدوار شد.

استاندار ایلام بیشترین عامل ابتلای مردم استان به کرونا را دورهمی های خانوادگی و حضور در مراسمات و اجتماعات عنوان کرد و گفت: از مردم استان تقاضا دارم برای عبور از این شرایط خطرناک ضمن رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی تا آنجا که می‌توانند از حضور در گردهمایی‌ها، اجتماعات و دور همی های خانوادگی پرهیز کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها