رئیس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان خبر داد

پرداخت پاداش پايان خدمت بازنشستگان استان چهار محال تا پايان سال 1399

با حضور معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه

کلنگ احداث خانه فرهنگ و هنر داراب افسر بختیاری بر زمین زده شد

کلنگ احداث خانه فرهنگ و هنر داراب افسر بختیاری در منطقه تالاب چغاخور و روستای دستگرد از توابع شهرستان بروجن روز با حضور معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه آغاز و جمعی از مدیران ارشد استانی به زمین زده شد.
کد خبر: ۱۳۲۷۸۶۵

به گزارش جام جم آنلاین – چهار محال و بختیاری ، کلنگ احداث خانه فرهنگ و هنر داراب افسر بختیاری طی مراسمی با حضور سید حمید پور محمدی گل سفیدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه، اقبال عباسی استاندار،علی شهریار پور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان ، ابراهیم شریفی ریگی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرشید ریاحی سامانی مدیر کل بنیاد مسکن استان و جمعی از مسئولان و مقامات محلی، در روستای دستگرد از توابع شهرستان بروجن با حضور معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان کشوری بر زمین زده شد.

داراب افسر بختیاری، امروز مایه مباهات و افتخار مردم ایران مخصوصا لرهای بختیاری است

استاندار چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: داراب افسر بختیاری، امروز مایه مباهات و افتخار مردم ایران و استان به‌ویژه بختیاری‌ها است.

 

اقبال عباسی یادآور شد: قدر گنجینه‌های تاریخ ادبیات کشور همچون شهریار و داراب افسر بختیاری، امروز بهتر مشهود است.

داراب افسر بختیاری تاج ادبیات بختیاری است

 معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه نیز گفت: داراب افسر بختیاری، شاعر بزرگ کشور و چهارمحال و بختیاری، تاج ادبیات بختیاری به‌ شمار می‌رود.

سید حمید پورمحمدی گل سفیدی تاکید کرد: داراب افسر بختیاری، استعمارستیزی بختیاری‌ها با آنچه در دلشان است را در شعر «رستاخیز مسجدسلیمان» با کلمات به تصویر کشیده است.

 

پورمحمدی گل سفیدی: توحید را از زبان داراب افسر بختیاری را در شعر «خداییه» اعلام و تصریح کرد: تمامی مفاهیم اصیل دینی در این شعر آمده است.

 

گفتنی است، این مجموعه فرهنگی در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و با زیربنای ۱۵۰ متر در دو طبقه احداث خواهد شد، برای احداث این پروژه ۲۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها