رییس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام خبر داد:

۱۴ پروژه پژوهشی در پالایشگاه گاز ایلام اجرا شد

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت:همکاری پالایشگاه گاز ایلام با منطقه 7عملیات انتقال گاز در زمینه های مختلف افزایش می یابد
کد خبر: ۱۳۲۷۸۲۴
به گزارش جام جم آنلاین ایلام؛ ، روح اله نوریان در دیدار مدیر منطقه 7 عملیات انتفال گاز که در محل پالایشگاه گاز ایلام برگزار شد، افزود: بروزرسانی و تکمیل سیستم میترینگ درنقطه تحویل، سیستم ارسال آنلاین اطلاعات تولید از پالایشگاه به منطقه 7 و پایش خط خروجی دراین پالایشگاه از جمله اقدامات فی مابین است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام به نقش حیاتی شرکت انتقال گاز در زنجیره تولید گاز طبیعی اشاره و تصریح کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری بنام " تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدائی‌ها " نامگذاری شده است، تلاش می شود که موانع تولید برطرف شود و این مجموعه  قدمهای مثبتی در این راستا برداشته است.

همچنین مدیر منطقه 7عملیات انتقال گاز از همکاری‌های انجام شده فی‌مابین شرکت پالایش گاز ایلام و منطقه ۷ عملیات انتقال گاز کشور تقدیر و ابراز امیدواری کرد در سایه تداوم این همکاری‌ها زنجیره تولید، پالایش و انتقال گاز در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدائی‌ها بهتر از پیش به فعالیت خود ادامه دهد.

" مهدی زارع "در بازدید خود از شرکت پالایش گاز ایلام خواستار تداوم و تقویت همکاری‌های دوجانبه در راستای تولید و انتقال گاز مورد نیاز داخلی و صادراتی منطقه شد.

در خاتمه نیز مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام به همراه مدیر منطقه ۷ عملیات گاز از خط خروجی  و نقطه تحویل گاز بازدید نموده و تفاهم لازم جهت حفظ و پایشهای فنی این بخش حاصل گردید
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها