مدیرکل دفتر مهندسی شبکه برق کشور گفت: در برخی از نقاط کشور مصرف برق رو به افزایش است، مصرف برق در شهر‌های شمال، شمال غربی و در برخی از شهر‌های غرب کشور نیازمند رعایت و صرفه جویی است.
کد خبر: ۱۳۲۷۷۸۵

به گزارش جام جم آنلاین، صادقی، مدیرکل دفتر مهندسی شبکه برق کشور گفت: با توجه به تعطیلی مصرف برق کاهش پیدا کرده به طوری که از سقف مجاز تعیین شده کمتر استفاده شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۶۰۰ مگاوات تا حد تعیین شده فاصله داریم که این تعطیلی باعث با ثبات شدن شبکه برق کشور شده است، خوشبختانه اوضاع مصرف برق کشور در حد مطلوب است و مدیریت مصرف از سوی مشترکین رعایت شده است.

مدیر کل دفتر مهندسی توانیر بیان کرد: ولی متاسفانه در برخی از نقاط کشور مصرف برق رو به افزایش است، مصرف برق در شهر‌های شمال، شمال غربی و در برخی از شهر‌های غرب کشور نیازمند رعایت و صرفه جویی است.

صادقی گفت: مدیریت مصرف برق فرصت خوبی در اختیار صنایع به ویژه سیمان قرار داده است خوشبختانه با کاهش برق فرصت خوبی در اختیار صنایع قرار گرفته است.

او تصریح کرد: در حال حاضر صنایع سیمان شیفت‌های خود را معین کردند و امروز هم مصرف خوبی را در اختیار گرفته اند و با توجه به کمبود بارش و کاهش توان نیروگاه‌های برق آبی توصیه می‌شود در مصرف برق صرفه جویی کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها