امروز در مراسمی با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی؛

16 هزار هکتار از طرح های آب و خاک در کردستان به بهره‌برداری رسید

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: 16 هزار هکتار از طرح های آب و خاک کشور صبح امروز با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهوری در کردستان افتتاح می شود.
کد خبر: ۱۳۲۷۴۵۲
16 هزار هکتار از طرح های آب و خاک در کردستان به بهره‌برداری رسیدبه گزارش جام جم آنلاین کردستان، محمدفرید سپری صبح امروز دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاح این طرح ها که با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان استانی در شهرستان کامیاران برگزار شد، اظهار کرد: 66 هزار هکتار از طرح های آب و خاک کشور شامل 25 هزار هکتارطرح شبکه های فرعی آبیاری و زهکشی غرب و شمال غرب کشور، 25 هزار هکتار طرح سامانه های نوین آبیاری و 16 هزار هکتار سایر طرح های آب و خاک به بهره برداری رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین سطح طرح های آب و خاک کشور مربوط به کردستان است افتتاح این طرح ها با محوریت این استان انجام شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ادامه داد: میزان سرمایه گذاری انجام شده در این طرح‌ها 2 هزار و 60 میلیارد تومان و اشتغالزایی آنها هم 13 هزار نفر است.

سپری یادآور شد: بیش از 16 هزار هکتار از طرح های آب و خاک که امروز در سراسر کشور به بهره برداری رسید مربوط به استان کردستان بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها