از آنجایی که المپیک برای بسیاری از ورزشکاران پردرآمد انفرادی بهره مالی و اقتصادی ندارد در آن شرکت نمی کنند اما برخی دیگر از ستاره ها با وجود ثروت فراوان دوست دارند هیجان المپیک را تجربه کنند.
کد خبر: ۱۳۲۷۴۴۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی استار، المپیک توکیو نیز همانند تمامی ادوار گذشته رقابت ها صحنه نمایش ورزشکارانی خواهد بود که بسیار ثروتمند هستند.

بر اساس گزارش فوربس، در رده بندی پردرآمدترین ورزشکارانی که قرار است در توکیو به میدان بروند یک بسکتبالیست قرار دارد.

او کوین دورانت ستاره تیم ملی بسکتبال آمریکاست. او برای سومین‌بار در بازی‌های المپیک به میدان می رود و بازیکن تیم بروکلین نت است. دورانت فقط در سال 2020 بیش از 75 میلیون دلار درآمد خالص داشته است.

نائومی اوزاکا تنیسور مشهور ژاپنی که امید زیادی هم برای کسب مدال رقابت ها دارد دومین ورزشکار پولدار این دوره از رقابت هاست. این تنیسور زن درآمد 60 میلیون دلاری در یک سال برای خود ثبت کرده است.

دامیان لیلارد دیگر بازیکن تیم ملی بسکتبال آمریکا سومین بازیکن پردرآمد رقابت هاست. او در تیم وبراستیت ویلدکت بازی می کند و درآمد او در سال 2020 بیش از 40 میلیون و 500 هزار دلار برآورد شده است.

رده بعدی متعلق به نواک جوکوویچ است. این تنیسور صربستانی 34 میلیون و 500 هزار دلار در سال گذشته درآمد داشت.

رده پنجم هم به یک گلف باز اختصاص یافته به نام روری مک ایلروی که اهل انگلیس است. او سال گذشته 32 میلیون دلار پول جمع کرد.

دیوین بوکر بازیکن بسکتبال آمریکا، کی نیشیکوری تنیسور ژاپنی (هر کدام ۳۰.۵ میلیون دلار) در رده‌های بعدی قرار دارند.

المپیک از اول مرداد ماه آغاز می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها