سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ممنوعیت‌های کرونایی باتوجه تعطیلات عید قربان به‌صورت سخت‌گیرانه در محورهای شمال تداوم خواهد داشت.
کد خبر: ۱۳۲۷۳۴۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، هادی عبادی درباره وضعیت جاده‌های مازندران اظهار کرد: وضعیت ترافیکی در تمام محور‌های مازندران به‌صورت عادی و روان است و از لحاظ وضعیت جوی مشکلی نداریم.

وی با اعلام اینکه ممنوعیت‌های کرونایی به‌صورت جدی در دستور کار قرار دارد، افزود: بحث ممنوعیت‌های کرونایی باتوجه تعطیلات عید قربان به‌صورت سخت‌گیرانه در محور‌های شمال تداوم خواهد داشت.

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۸۱۵ دستگاه اعمال قانون و ۱۵۰ خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

ابن مسوول تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۸هزار و ۶۳۱دستگاه خودرو اعمال قانون و ۱۶هزار و ۴۲۱ دستگاه به مبدا بازگردانده شدند.

عبادی خاطرنشان کرد: باتوجه به تعطیلات پیش‌رو توصیه ما به رانندگان این است از تردد‌های غیرضروری پرهیز کرده؛ چراکه ماموران پلیس راه در تمامی ورودی‌های استان حضور دارند و از تردد خودرو‌های غیربومی به استان جلوگیری می‌شود.

وی در پایان گفت: هر چه به ساعات پایانی روز نزدیک می‌شویم شاهد ترافیک در مسیر‌های خروجی و ییلاق‌ها به شهر‌های پایین‌دست هستیم که لازم است بارعایت سرعت مطمئنه تردد کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها