رای اعتماد زورکی؛ عدم رای اعتماد نمایندگان مجلس به دو وزیر پیشنهادی روحانی و در نهایت تکرار این بی‌اعتمادی به سلطانی‌فر، باعث شد تا در نهایت با زور و فشار، فردی تصدی وزارتخانه را برعهده بگیرد که مورد تایید نمایندگان نبود!
کد خبر: ۱۳۲۷۱۲۲
 
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ،دخالت مستقیم وزیر ورزش و جوانان دولت در ریزترین مسائل ورزش برخلاف وعده روزهای اول روحانی که گفته بود دولت تدبیر و امید در زمینه ورزش نمی‌خواهد تصدی‌گری داشته باشد، بلکه باید پشتیبان باشد. انتصاب مدیران تیم‌ها، هیات‌مدیره و گزارش‌های مالی توسط سلطانی‌فر شرایط ورزش را هر روز بدتر از دیروز کرد.
 استیضاح وزیر ورزش که بی‌نتیجه ماند. در شرایطی که چند بار وزیر ورزش و جوانان برای پاسخگویی راهی مجلس شد و حتی چند بار هم شایعه استیضاحش مطرح شد، اما هرگز این اتفاق نیفتاد. به دلیل استیضاح چند وزیر روحانی خیلی‌ها بر این باور بودند که اگر سلطانی‌فر هم استیضاح شود، دولت روحانی از اعتبار خواهد افتاد و باید دوباره کابینه تشکیل شود. منقدان یکی از دلایل عدم استیضاح وزیر را مماشات نمایندگان به همین دلیل عنوان می‌کنند.
 امضای قرارداد ننگین و ترکمنچای با مارک ویلموتس و خسارت هشت میلیون دلاری به ورزش ایران
 عملی نشدن خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس با وجود وعده‌های زیاد
 ایجاد دوگانگی بین هواداران فوتبال با عدم مدیریت و کنترل صحیح در راس هیات‌مدیره پرسپولیس و استقلال
 بدهی‌های سنگین باشگاه‌های فوتبال ناشی از سوء‌مدیریت در تیم‌ها
 پناهندگی تعداد زیادی از ورزشکاران مطرح کشور به دلیل نبود یک قانون مشخص، بی‌فکری‌های مشهود و عدم حمایت وزارتخانه از نخبه‌ها.
 عدم حمایت از خانواده‌ها برای شرکت در ورزش همگانی. اقتصاد و شرایط نابه‌سامان، خیلی از خانواده‌ها را حتی از ورزش همگانی هم دور کرده است.
 عدم برخورد با مقصران امضای قرارداد با مارک ویلموتس، برخلاف شعار و وعده‌های روزهای اولیه در دولت. روحانی در روزهای نخست گفته بود: «اگر در مواردی تخلف، فساد و ایرادی هم بود، باید واقعا برخورد صورت گیرد و مجازات‌های این قشر از جامعه باید بیش از مجازات‌های معمولی باشد، چرا که محیط ورزش محیط مقدسی است و این قداست باید حفظ شود.»
 شکست خوردن بیشتر رشته‌های ورزشی در دادگاه‌های جهانی و به‌خصوص دادگاه عالی ورزش
بی‌انضباطی و اخلاق ورزشی. در ایران باشگاهی نیست که نام فرهنگی - ورزشی را با خود یدک نکشد، اما عایدی این همه تبلیغ حداقل در طول ۲۰ سال گذشته فاجعه بوده است. تغییرات مدیریتی و عزل و نصب‌های جهت‌دار در عرصه ورزش و فدراسیون‌ها، تهمت و افترا، تبانی و دلالی، سرشکستن‌ها و دوپینگ و غیره تنها نمونه‌ای از رفتار غیرورزشی و بی‌اخلاقی در عرصه ورزش است. نمونه بارز این بی‌اخلاقی‌ها درگیری در دربی، درگیری در بازی سپاهان و پرسپولیس و...
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها