معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد

انهدام باند سارقان سند نمره‌ کار / کشف ۲۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند ۷ نفره سارقان سند نمره کار خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۶۶۷۹

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با فارس از انهدام باند 7نفره سارقان موتورسیکلت سند نمره کار خبر داد.

سرهنگ کارآگاه نجفی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: اوایل تیرماه در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که تعدادی سارق موتورسیکلت با همکاری یکدیگر، موتورسیکلت‌ها را سرقت کرده و با تغییر اصالت، آنها را به شهرهای شمالی کشور انتقال داده و به صورت سند نمره می‌فروشند.

وی با اشاره به اینکه ردی از سارقان در بازار میوه تره بار تهران کشف شد، تصریح کرد: یافته ها حاکی از آن بود یکی از مجرمان سابقه دار پس از آزادی از زندان با همدستی 4 نفر از دوستانش موتورسیکلت های مختلف را سرقت و با تغییر اصالت موتورسیکلت‌ها، آنها را با استفاده از کامیون‌های حمل میوه به شهرستان های شمال کشور منتقل می‌کنند.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه مخفیگاه متهمان در 5 نقطه از شهر تهران شناسایی شدند گفت: پس از هماهنگی قضائی در عملیات های منسجم و هماهنگ هر 5 متهم دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری و 2 موتورسیکلت سرقتی که متهمان با آنها تردد می کردند، کشف شد.

سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی پلیسی به 50 فقره سرقت موتورسیکلت و تغییر اصالت آنها معترف شدند، افزود: سرکرده باند اعتراف کرد که پس از آزادی از زندان نقشه سرقت موتورسیکلت ها را طراحی و پس از هماهنگی با کامیون داران که بار میوه به تهران می آوردند قرار شد هنگام برگشت به شمال کشور موتورسیکلت های مسروقه را به 2 نفر از گاراژداران تحویل و کرایه خود را دریافت کنند.

معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی قضائی تیمی از کارآگاهان به شهرهای شمالی اعزام و موفق شدند در عملیات موفق پلیسی، یکی از گاراژداران را دستگیر و در بررسی از آن مکان 23 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد که به همراه متهم به پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

سرهنگ نجفی گفت: دستگیری گاراژدار متواری در دستور کار پلیس آگاهی قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها