به گزارش جام جم آنلاین همدان، دکتر سعید فرجی به اقدامات انجام شده در زمان قطعی برق اشاره کرد و افزود: در فرآیند نسخه الکترونیک ارتباط ما با ارائه دهندگان خدمت به صورت سیستم آفلاین برقرار است و بعد از اتصال اینترنت و برق میتوانند بارگذاری را در سامانهها انجام دهند.
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان ادامه داد: مراکز ارائه دهنده خدمت می تواند با استفاده از کد دستوری تلفنی #1666* استحقاق سنجی بیمه شده را انجام داده و نسخه را به صورت کاغذی به داروخانه ارائه کنند و دراین روند، برای بیمار اختلالی ایجاد نشده و به شکل گذشته خدمت ارائه میشود.
دکتر فرجی با تاکید براینکه بیمه به طور کامل به تعهداتش عمل خواهد کرد، گفت: اگر چه تا حدودی قطع برق برای خدمت رسانی بخش سلامت اختلال ایجاد می کند اما بیمه سلامت تمام تلاش خودش را بکار برده تا در ارائه خدمات سلامت بصورت بیمه مشکلات به حداقل ممکن برسد و به همین منظور واحدهای نظارتی بیمه سلامت برای جلوگیری از اختلال در خدمت رسانی به طور کامل فعال بوده و به شکایات بیمه شدگان رسیدگیمیکنند و مردم در صورت بروز هر مشکلی میتوانند با سامانه 1666 به صورت شبانه روزی تماس بگیرند تا پیگیریهای لازم صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: البته قطعی برق مشکلات دیگری در داروخانهها به همراه دارد که مربوط به نسخه الکترونیک نمی باشد از جمله قطعی پایانه پرداخت پوز، سامانه تی تک وزارت بهداشت، خاموشی رایانه فروش دارو که امر خدمت رسانی در داروخانهها را مختل میکند.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
اکبرپور: آزادی استقلال را به جمع ۸ تیم نهایی نخبگان میبرد
در گفتوگوی اختصاصی «جام جم» با رئیس کانون سردفتران و دفتریاران قوه قضاییه عنوان شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
گفتوگوی بیپرده با محمد سیانکی گزارشگر و مربی فوتبال پایه