منابع محلی فلسطینی اعلام کردند شهرک‌نشینان با تیراندازی به چوپانی از اهالی کرانه باختری او را زخمی کردند.
کد خبر: ۱۳۲۶۶۴۴

به گزارش جام جم آنلاین، یک چوپان ۴۹ ساله فلسطینی به نام «مامون نصار» در کرانه باختری به ضرب گلوله واقعی شهرک‌ نشینان زخمی شد.

«غسان دغلس»، مسئول پرونده شهرک سازی در شمال کرانه باختری در این خصوص اعلام کرد شهرک‌ نشینان اشغالگر از شهرک «یتسهار»، واقع در جنوب نابلس، شهروندی فلسطینی را در حالی که گوسفندانش را به چرا برده بود، هدف گلوله قرار دادند.

دغلس در ادامه افزود: نصار ساکن روستای مادما بود. او به دلیل اصابت گلوله به قسمتی از پایش مجروح شد و بوسیله نظامیان صهیونیستی به بیمارستان‌های داخل اراضی اشغالی منتقل گردید.

مسئول پرونده شهرک سازی اضافه کرد: یک نظامی اسرائیلی به محل حادثه آمد و از دسترسی شهروندان فلسطینی به منطقه حادثه جلوگیری کرده است.

شهرک‌نشینان به طور معمول به فلسطینی‌ها در کرانه باختری حمله کرده و آن‌ها را زخمی می‌کنند.

برآوردهای صهیونیست‌ ها و فلسطینیان حاکی از آن است که در حدود ۶۵۰ هزار شهرک نشین در کرانه باختری و بیت المقدس شرقی ساکن هستند که در ۱۶۴ شهرک زندگی می‌کنند و ۱۲۴ ایست بازرسی غیرقانونی نیز در این مناطق وجود دارد.

چندی پیش نیز پس از محاصره شهرک سلوان در قدس اشغالی، از بامداد روز سه شنبه بدست نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی، این مکان شاهد درگیری‌های متعددی بود.

اشغالگران کلیه ورودی‌های شهرک سلوان را که هر روز شاهد حمله صهیونیست‌ها به معترضان فلسطینی و دستگیری آن‌ها بود، بستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها