سخنگوی نیروهای مسلح یمن به تشریح جزییات عملیات النصر المبین نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه البیضاء علیه تروریست های القاعده و داعش پرداخت.
کد خبر: ۱۳۲۶۴۲۵

به گزارش جام جم آنلاین، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات النصر المبین در استان البیضاء یمن علیه تروریست های تکفیری خبر داد.

وی افزود: در واکنش به حمله عناصر داعش و القاعده در استان البیضاء که با پشتیبانی ائتلاف متجاوز سعودی انجام شد، عملیات النصر المبین انجام شد. نیروهای ما با حمایت قبایل البیضاء موفق به بازپس گیری کامل مناطقی که دشمن اشغال کرده بود شدند و مناطق وسیعی را در الزاهر و الصومعه آزاد کردند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: مقادیر زیادی سلاح و مهمات به غنیمت گرفته شده است و صدها نفر از تکفیری ها در جریان عملیات النصر المبین در البیضا به هلاکت رسیده و برخی دیگر هم زخمی شده اند.

وی افزود: این عملیات در الزاهر و الصومعه فقط ۷۲ به طول کشید.

یحیی سریع تاکید کرد: ما برای ملت خود میزان ارتباط میان گروه های تکفیری مجری خواسته های آمریکا و ائتلاف سعودی را تشریح می کنیم که دهها حمله هوایی در حمایت از تکفیری ها انجام داد.

وی اظهار داشت: ما از نقش ساکنان استان البیضاء و قبایل آن تمجید می کنیم. ما بر ادامه عملیات نظامی تا توقف جنگ و پایان محاصره و آزادسازی همه اراضی یمن از لوث متجاوزان و تروریستها، اصرار داریم.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: جزییات عملیات النصر المبین را متعاقبا اعلام خواهیم کرد و صحنه های این عملیات را پخش خواهیم کرد.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها