رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت خبر داد

دستگیری جاعل مدارک دانشگاهی / کشف چندین فقره جعل مدرک

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری جاعل مدارک دانشگاهی و تحصیلات تکمیلی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۶۴۱۴

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با فارس از دستگیری جاعل مدارک دانشگاهی و تحصیلات تکمیلی و کشف چندین فقره جعل مدرک خبر داد.

سرهنگ کارآگاه دستخال تشریح خبر فوق اظهار داشت: اخیرا پرونده ای از سوی دادیاری دادسرای ناحیه 7 تهران به شکایت یکی از دانشگاه ها مبنی بر ارائه مدرک کارشناسی جعلی آن دانشگاه از سوی فردی به اسم محسن در دستور کار تیم مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان در گام اول پی جویی هویت کامل متهم را شناسایی و با توجه به اینکه تمامی آدرس های اعلامی متهم کذب بوده و آدرس دقیقی از وی در دسترس نبود با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم آدرس «محسن» را در خیابان سهروردی شناسایی کردند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: در ادامه پس از اخذ دستور قضائی در خصوص دستگیری متهم کارآگاهان به آدرس وی اعزام و پس از انجام تعقیب و مراقبت چند ساعته موفق به دستگیری محسن شده و متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه دستخال تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر هرگونه جعل مدرک بود که در نهایت پس از مواجهه با ادله متقن به جرم جعل مدرک دانشگاهی معترف و بیان داشت که مدارک جعلی را از شخصی به نام امید دریافت کرده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: با اعتراف صریح محسن به بزه انتسابی پرونده به دادسرا ارسال شد و و دستگیری همدست متواری نیز در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها