تبلیغات محیطی فوتبال در اختیار شستا

پیشنهاد عجیب وزارت ورزش برای خلاصی از یک شاکی

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شنیده شده از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال پیشنهاد شده که به جای پرداخت میزانی از طلب شستا، وزارت کار تبلیغ شرکت‌های زیرمجموعه شستا همچون رایتل را در تبلیغات محیط زمین فوتبال و پیراهن تیم انجام دهد!
کد خبر: ۱۳۲۶۲۳۴

به گزارش جام جم آنلاین، عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  فارس اظهار داشت: مسئله پول اخذ شده از شستا برای مطالبات سرمربی سابق تیم ملی فوتبال، موضوع ناراحت کننده ای بود.

وی افزود: در همان روز مطرح کردیم که چرا باید از اموال بازنشستگان این پول قرض داده شود. این پول می بایست در راستای منافع بازنشستگان استفاده می شد تا بواسطه آن سودآفرینی برای اموال بازنشستگان حاصل شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: از ابتدای مجلس یازدهم به طور ویژه به این مسئله ورود کردم و با سازمان بازرسی، دیوان محاسبات، دادستان کل کشور و... مکاتبه کردم که در این موضوع ورود و پیگیری ویژه شود تا هرچه سریعتر اموال بازنشستگان به مبدا خود برگردد.

مقتدایی عنوان کرد: البته فدراسیون پول را کامل برنگرداند و نتوانست تسویه کند و درگیری های زیادی بین شستا و فدراسیون فوتبال بوجود آمد. حال با فشار و پیگیری متعدد مجلس شورای اسلامی، شستا ملک فدراسیون را توقیف نمود. سازمان بازرسی هم اخیرا مکاتبه ای با شستا انجام داد و شستا نیز پس از نامه سازمان بازرسی، اظهار نامه قضایی علیه فدراسیون جهت پرداخت حق الاجاره و یا تخلیه ملک را داده است.

وی گفت: متاسفانه اهتمام لازم در بین طرفین نبود و اگر پیگیری و فشار مجلس و نهادهای نظارتی نبود، همین ملک هم شاید توقیف نمی کردند و ورود مجلس، دادستانی و سازمان بازرسی تحرک لازم را ایجاد کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: فدراسیون باید در اسرع وقت پول دریافتی را به نرخ روز برگرداند. با وزیر کار هم مذاکره داشته ایم و ایشان هم همین نظر را دارد. شستا و فدراسیون باید کم کاری خود را جبران کنند و در اسرع وقت پول را به طور کامل پرداخت وصول نمایند.

مقتدایی خاطر نشان کرد: در روزهای پایانی دولت برخی مدیران تلاش و اهتمامشان در کار بیشتر شده تا بتوانند در دولت بعد نیز حضور داشته باشند. ای کاش همه ایام مدیریتشان این گونه و همانند این روزهای پایانی دولت تلاش می‌کردند.

مقتدایی مطرح کرد: آقای نوبخت کمک خوبی به فدراسیون فوتبال کرد و حدود ۵۲ میلیارد تومان برای فدراسیون تخصیص داد. طبق اخبار واصله این پول برای حل مشکلات فدراسیون و کمک به آن در مسائل مختلف از جمله همین بحث بدهی شستا بوده است.

وی در همین راستا بیان کرد: برخی اخبار واصله حکایت دارد که تاکنون ۲۰ میلیارد از ۵۲ میلیارد تخصیص پیدا کرده ولی وزیر ورزش صرفا ۱۰ میلیارد را به فدراسیون پرداخت کرده و ۱۰ میلیارد دیگر همچنان در اختیار وزارت ورزش است که این موضوع از طریق دیوان محاسبات در حال پیگیری است.

مقتدایی اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه در این خصوص شفاف سازی کند و وزارت ورزش را ملزم به انتقال کل میزان کمک انجام شده به فدراسیون فوتبال نماید.

وی افزود: شنیده شده از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال پیشنهاد شده که به جای پرداخت میزانی از طلب شستا، وزارت کار تبلیغ شرکت های زیرمجموعه شستا همچون رایتل را در تبلیغات محیط زمین فوتبال و پیراهن تیم انجام دهد! این نوع نگاه بیانگر بی اهمیتی و سرسری گرفتن موضوع اموال بازنشستگان است و در صورت صحت، جای تاسف دارد.البته وزارت کار این درخواست را نپذیرفته است. از وزیر کار خواستار تلاش و دستور به شستا جهت وصول نقدی طلب در اسرع وقت هستیم.

نماینده اصفهان در مجلس افزود: در وزارت ورزش اهتمامی نسبت به پرداخت مطالبات بازنشستگان نیست. این را با صدای رسا مطرح می کنم که این آخرین هشدار است برای مدیرانی که در وزارت ورزش، شستا، فدراسیون فوتبال و وزارت کار در خصوص این مطالبات خطا و سهل انگاری داشته اند و درصورت عدم اقدام و جبران خطاها، یقینا از ابزارهای قضایی و نظارتی علیه آنان بزودی استفاده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها