تعداد مبتلایان به سویه دلتا کرونا در استرالیا طی ۲۴ ساعت گذشته به رقم ۱۱۲ نفر رسید.
کد خبر: ۱۳۲۶۰۶۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، از سیدنی، تعداد مبتلایان به سویه دلتای ویروس کرونا در استرالیا طی ۲۴ ساعت گذشته به رقم ۱۱۲ نفر رسید.

سر وزیر ایالت بحران زده نیو سالت ولز در نشست خبری امروز خود در محل کاخ نخست وزیری گفت: خطر شیوع کرونا هر روز بیش از پیش می‌شود و ما تمرکز فوق العاده‌ای بر روی انجام هر چه بیشتر و دقیق‌تر تست‌های کرونا قرار داده ایم.

گلادیس برجیکلیان افزود:در شبانه روز گذشته بیش از ۴۸ هزار تست کرونا در سیدنی و مناطق اطراف آن از شهروندان گرفته شده است.

وی از مردم خواست که با احساس کوچکترین نشانه‌ای از بد بودن شرایط جسمانی خود حتی پیش از مراجعه به پزشک خود، به مراکز انجام تست کرونا بروند تا هر چه سریعتر نسبت به داشتن یا نداشتن این ویروس در بدنشان آگاه شوند، زیرا مراکز درمانی یکی از نقاط پرخطر انتشار و انتقال این ویروس است.

وزارت بهداشت ایالتی نیز اعلام کرد:با ثبت ۱۱۲ مورد جدید ابتلاء به کرونا در شبانه‌روز گذشته، تعداد کل مبتلایان از زمان آغاز موج جدید کرونا از ۶۷۸ مورد گذشت.

ویروس کرونا در دسامبر ۲۰۱۹، برای اولین بار در شهر ووهان در استان هوبی چین مشاهده شد؛ تا اوایل سال ۲۰۲۰، تقریبا اکثر کشور‌های جهان با موارد ابتلا به کرونادر کشور خود مواجه شدند و در نهایت در ۱۱ مارس سال ۲۰۲۰، سازمان بهداشت جهانی، همه گیر بودن این بیماری را تائید کرد. در ابتدا ادعا شد که این بیماری در آزمایشگاه ساخته شده است، اما بعدا سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد، این بیماری منشا حیوانی دارد و ژنوم آن کاملا طبیعی است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها