به مناسبت شهادت حضرت جواد الائمه(ع) نگاهی داریم به برخی بزرگان مدفون در حرمین شریفین کاظمین

بزرگان، خاک درگاه جوادند

صحن و سرای رضوی در سوگ امام جواد (ع) سیاه‌پوش شد.
کد خبر: ۱۳۲۵۸۳۵
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی؛ در آستانه ۳۰ ذی‌قعده مصادف با سالروز شهادت حضرت جوادالائمه (ع)، دردانهسیاهپوش شدن صحن و سرای رضوی در سوگ امام جواد (ع) حضرت رضا (ع) صحن و سرای رضوی سیاه پوش شد.

تعویض پرچم گنبد مطهر و نصب دو کتیبه بزرگ پارچه‌ای بر بالای ایوان صحن‌های انقلاب اسلامی و آزادی حال و هوای حزن و ماتم زائران را در این بارگاه ملکوتی دوچندان کرده است.

معاونت خدمات زائران حرم مطهر رضوی برای پذیرایی از ارادتمندان امام هشتم به همین مناسبت ۱۰ هزار بسته متبرک تهیه کرده است که با رعایت دقیق دستور‌های بهداشتی فردا همزمان با سالروز شهادت حضرت جوادالائمه (ع) توزیع خواهد شد.

همچنین اقلام مصرفی بهداشتی مورد نیاز زائران برای زیارت شیفتگان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای عرض تسلیت به پیشگاه مقدس حضرت ثامن الحجج (ع) به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند، تهیه شده است.


به مناسبت ۳۰ذی قعده و سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع)، مراسم سوگواری و عزاداری با رعایت دستور‌های بهداشتی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

ویژه برنامه شب شهادت امام جواد (ع) عصر امروز در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر رضوی شامل سخنرانی، همخوانی قرآن، شعرخوانی و قرائت زیارت امین الله است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها