در حالی‌ كه باز بودن یا نبودن مدارس در سال تحصیلی پیش رو همچنان مبهم است، اما دریافت پول از خانواده‌ها متوقف نشده است

بازهم چالش پول در مدرسه

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تدوین طرح «نظام مراقبت مبتنی بر مدرسه» اظهار کرد: این نظام مراقبتی، وضعیت بازگشایی مدارس را در شرایط و مناطق مختلف مدیریت و به مدارس برای تطبیق با وضع موجود کمک می کند.
کد خبر: ۱۳۲۵۶۱۸
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، محمد محسن‌بیگی، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: از شرایط بیماری کووید ۱۹ در زمان بازگشایی مدارس در مهرماه امسال اطلاع و پیش بینی دقیقی در دست نیست و باید در آن زمان با توجه به شرایط، تصمیم گیری و خود را با شرایط تطبیق دهیم.

وی افزود: تدوین نظام مراقبت مبتنی بر مدرسه که از سوی تیمی از کارشناسان حوزه بهداشت و درمان در حال تدوین است نیز همین هدف را دنبال می‌کند تا بتوانیم مدارس را در مناطق مختلف بر حسب شرایط مدیریت کنیم.

مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امکان تعطیلی دائم مدارس وجود ندارد و لطمات جبران ناپذیری به جریان تعلیم و تربیت دانش آموزان وارد می‌کند، عنوان کرد: تاکید ما بر بازگشایی مدارس در مهرماه ۱۴۰۰ برای کاهش آسیب‌ها است و اگر تا آن زمان ایمنی جمعی ایجاد شده باشد و مجوز‌های لازم صادر شوند، آموزش‌ها حضوری خواهند بود، با این حال هنوز نمی‌توان از تصمیمی قطعی و یکپارچه برای همه مدارس سخن گفت.

محسن بیگی ادامه داد: درحال کسب آمادگی تدریجی برای بازگشایی مدارس هستیم و سناریو‌های مختلفی بر حسب شرایط در دست داریم؛ با این حال با وزارت بهداشت در اجرای دستورالعمل‌ها در تعامل هستیم و به حفظ سلامت دانش آموزان نیز توجه داریم و تابع تصمیمات ستادملی مقابله با کرونا برای بازگشایی مدارس خواهیم بود.

به گفته وی، بر اساس اولویت بندی واکسیناسیون عمومی، قرار است واکسیناسیون معلمان در مرداد ماه انجام شود و پس از آن برای واکسیناسیون رانندگان سرویس مدارس هم اقدام خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها