حوزه هنری استان از شکسته شدن رکورد فروش روزانه سینماها از ابتدای شیوع کرونا خبر داد

انفجار « دینامیت» در سینماهای مشهد!

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان:

سینماهای مشهد در وضعیت قرمز تعطیل نیست

مدیر امور سینمایی حوزه هنری گفت: سینماهای مشهد نیز مانند کلان‌شهرهای دیگر در وضعیت قرمز کرونا تعطیل نیست، مگر ستاد کرونای استان تصمیم به تعطیلی سینماها بگیرد و این موضوع را ابلاغ کند که چنین چیزی بعید به نظر می‌رسد.
کد خبر: ۱۳۲۵۳۹۸
به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، پهلوانی اظهار کرد: با توجه به این که مراکز برخی استان‌های دیگر مانند تهران و اصفهان نیز از ابتدای هفته در وضعیت قرمز کرونا قرار داشت اما سینماهای آن‌ها تعطیل نشد، سینماهای مشهد نیز در شرایط قرمز کرونا تعطیل نمی‌شود.
وی  با بیان این که دستورالعمل درباره تصمیم‌گیری راجع به تعطیلی سینماها تغییر کرده، افزود: شیوه‌نامه قبلی مبنی بر این بود که در وضعیت قرمز کرونا، سینماها که در مشاغل گروه دو قرار داشت نیز تعطیل می‌شد اما در آخرین دستورالعملی که اعلام شده، تعطیلی سینماها منوط بر این شده که ستادهای کرونای استان‌ها درباره آن تصمیم بگیرند و به صورت یک‌طرفه از سمت سیستم فروش سمفا سینماها تعطیل اعلام نمی‌شود.
 
پهلوانی تصریح کرد: تعطیل نشدن سینماها در شرایط قرمز ناشی از این است که با توجه به بررسی‌های انجام شده، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی که در بسیاری از اماکن رعایت نمی‌شود، در سینماها به نحو احسن رعایت می‌ شود.
با وجود این مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان از تعطیلی نمایش‌های تئاتر همزمان با قرارگیری مشهد در وضعیت قرمز کرونا خبر داد.
جشنی افزود: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با توجه به قرارگیری مشهد در وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا ،اجرای نمایش‌های تئاتر تا بهبود شرایط تعطیل شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها