رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان استان سمنان اعلام کرد:

آغاز فراخوان ششمین فرآیند ارزیابی و انتخاب بنگاههای اقتصادی حامی حقوق مصرف کنندگان

مسئول روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از کسب رتبه دوم کشوری این سازمان در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۵۲۶۸

به گزارش جام جم آنلاین از سمنان، مجید محقق با اعلام این خبر گفت: طی ارزیابی های صورت گرفته در خرداد ماه سال جاری ، این سازمان در بخش روابط عمومی و اطلاع رسانی ، حائز کسب رتبه عالی بین ۳۱ استان کشور شد.

وی اظهار داشت: در این ارزیابی که بر اساس ۳۰ شاخص برنامه راهبردی مرکز روابط عمومی وزارت صمت انجام شد ، استان سمنان با کسب امتیاز ۹۵ از ۱۰۰ ، در بین ۳۱ استان در رتبه دوم قرار گرفت و استانهای چهارمحال و بختیاری و یزد بصورت مشترک در رتبه اول قرار گرفتند.

مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: از مهمترین شاخص های این ارزیابی ، باز نشر محتوای مرتبط با وزارتخانه در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های پر مخاطب ، تهیه و تدوین اخبار و محتوای مناسب جهت پرتال استان ها ، انعکاس اخبار مرتبط با سازمان در رسانه های مکتوب و الکترونیک ، باز نشر اخبار سازمان در صدا و سیمای مرکز استان ، بازنشر اخبار سازمان در شبکه های اجتماعی و تولید و ارسال خبر برای درج در شاتا می باشد.

مجید محقق اضافه کرد: در این ارزیابی همچنین استانها بر اساس ظرفیت و توانمندی ها به سه سطح تقسیم بندی شدند که استان سمنان با کسب بالاترین امتیاز پس از استان یزد حائز رتبه دوم در بین استانهای سطح دوم گردیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها