در اردوی رسانه ای بسیج رسانه عنوان شد

افزایش تولید کارخانه حجاب شهرکرد به 16میلیون متر

انتقاد شدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد از عدم حضور برخی مدیران در جلسات استان

جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر روز گذشته در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد که با حضور کمرنگ برخی مدیران و عدم استقبال مواجه شد.
کد خبر: ۱۳۲۵۲۵۸

به گزارش جام جم آنلاین، چهار محال و بختیاری، جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر روز گذشته به ریاست آیت الله محمد علی نکونام برگزار که با عدم استقبال برخی مدیران روبرو شد و امام جمعه شهرکرد نسبت به این بی توجهی و رفتار برخی مدیران اشاره و بشدت از این رویه مدیران انتقاد کرد.

آیت الله نکونام در ادامه افزود:عدم حضور برخی دستگاه ها در چنین جلساتی جای نگرانی دارد و نشان از کم اهمیت گماردن این جلسات از سوی آنان است که بایدستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان پیگیر عدم حضور مدیران در این جلسات باشد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه برخورد با بخشی از رواج ضدارزش‌ها و منکرها در جامعه با رویکردهای آینده جبران خواهد شد، افزود: البته منظور از این رویکردها دیوارکشی و برخورد خشن نیست بلکه انتظار است فضای نظام اسلامی فضای حاکم شدن بر مرزهای اخلاقی باشد که تحقق این امر نیاز به عمل، تقویت انگیزه و تغییر نوع نگاه دارد.

آیت الله نکونام تصریح کرد:  حداقل کاری که در مورد عفاف و حجاب می‌توان انجام داد این است که نگذاریم ارزش چادر کمرنگ شود، ادامه داد: امروز برخی‌ها سعی می‌کنند با چادر مقابله کنند و این در صورتی است که افرادی که با چادر کار می‌کنند اقرار می‌کنند کار با چادر نه تنها مانع نیست بلکه کمک کننده است و سبب سلامت و عفت جامعه می‌شود.

در خاتمه جلسه حجت الاسلام ابوالفضل احمدی سفید دشتی برگزاری جلسات سیاستگذاری، را از مصوبات جلسه قبل دانست و تاکید کرد تلاش می شود تا با پیگیری استاندار مدیران ملزم به شرکت در جلسات احیاء امر به معروف شده و با رغبت و انگیزه در این جلسات حضور یابند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها