دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز گفت: اگر شرکت‌های برق منطقه‌ای آذربایجان و توزیع آذربایجان‌شرقی و تبریز بدون اطلاع قبلی و بدون برنامه اقدام به قطع برق واحدهای تولیدی، صنعتی و خانگی کنند با آنها برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۳۲۵۱۳۲
به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی بابک محبوب علیلو روز سه شنبه در حاشیه جلسه پدافند غیرعامل استان اظهار کرد: در هفته های گذشته به خصوص هفته جاری قطعی های مکرر و بدون برنامه و بدون اطلاع  برق مسایل و مشکلات جدی برای مردم و واحدهای تولیدی و صنعتی استان ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: ضروری است برنامه ریزی های لازم برای جلوگیری از قطعی برق و یا به حداقل رساندن قطعی انجام شود و در صورتی که این امر امکان پذیر نیست باید قطعی ها براساس برنامه و اطلاع قبلی انجام شود.
علیلو گفت: به شرکت های برق منطقه ای، توزیع برق آذربایجان شرقی و تبریز تاکید شد تا برنامه ریزی لازم برای جلوگیری و کاهش قطعی مکرر برق انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: قطعی ها باید با رعایت عدالت و براساس برنامه و با اطلاع قبلی انجام شود تا مردم نیز تدبیر و مدیریت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز تاکید کرد: وظیفه ما صیانت از حقوق عامه است و در هر حوزه ای اگر مورد بی توجهی قرار گیرد وظیفه ما برخورد با مدیران و مسوولانی است که بی توجه به برخی موارد نسبت به مسایل و موضوعاتی که به حوزه کاریشان مربوط می شود عمل کنند.

 قطعی‌های مکرر، بلند مدت و بی برنامه برق در تبریز در روزهای اخیر، موجب بروز مشکلات بسیار برای مردم، واحدهای صنفی و صنعتی در این شهر شده است.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها