مدیر آموزش وپرورش فیروزکوه خبر داد؛

افتتاح پایگاه سنجش سلامت نوآموزان شهرستان فیروزکوه

نماینده تام الاختیار آزمون سراسری ۱۴۰۰ در شهرستان فیروزکوه گفت: کنکور سراسری ۱۴۰۰ در شهرستان فیروزکوه در مجموعه سالن های امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار گردید؛ در کنکور سراسری ۱۴۰۰ شهرستان فیروزکوه در مجموع ۴۴۳ نفر داوطلب داشتیم.
کد خبر: ۱۳۲۴۸۳۳

به گزارش جام جم آنلاین تهران،حسین نیک پناه نماینده تام الاختیار آزمون سراسری ۱۴۰۰ در شهرستان فیروزکوه درخصوص برگزاری کنکور سراسری در فیروزکوه گفت: کنکور سراسری ۱۴۰۰ در شهرستان فیروزکوه در مجموعه سالن های امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار گردید که در مجموع در ۵ گروه آزمایشی، شامل روز اول گروه آزمایشی هنر، روز دوم علوم انسانی و ریاضی، روز سوم علوم تجربی و در روز چهارم گروه آزمایشی زبان داوطلبان به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به تعداد داوطلبان هر گروه آزمایشی بیان داشت: در کنکور سراسری ۱۴۰۰ شهرستان فیروزکوه در مجموع ۴۴۳ نفر داوطلب داشتیم؛ ۱۳۰ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی، ۲۱۰ داوطلب در گروه آزمایشی علوم انسانی و ریاضی، ۵۶ نفر در گروه آزمایشی زبان و ۴۷ نفر در گروه آزمایشی هنر شرکت کردند.

حسین نیک پناه درخصوص چگونگی رعایت ضوابط بهداشتی در روزهای برگزاری کنکور سراسری، اذعان کرد: نمایندگان شبکه بهداشت به منظور نظارت بر ضدعفونی سالن های برگزاری آزمون و همچنین نظارت بر سایر مسائل بهداشتی حضور داشتند.

نماینده تام الاختیار آزمون سراسری ۱۴۰۰ در شهرستان فیروزکوه، افزود: ما هم در چینش از سالن ها به گونه ای استفاده کردیم که فاصله ایمنی بیش از ۱.۸۰ را رعایت کردیم؛ در ورودی سالن ها هم تب سنجی از داوطلبان انجام شد و در زمان آزمون همه ماسک داشتند.

وی درباره همکاری بعضی نهادهای شهرستان در برگزاری کنکور سراسری اظهار داشت: اورژانس بسیار همکاری خوبی داشت، ضمن اینکه از بیمارستان یک پرستار خانم دائماً در محل برگزاری آزمون حضور داشت؛ همچنین همکاری شبکه بهداشت را داشتیم، اداره آموزش و پرورش که به عنوان حفاظت آزمون بود، دانشگاه آزاد مجری کار بوده است و نیروی انتظامی در بحث حفاظت و هم در بحث قرنطینه و نقل و انتقال سوالات همکاری بسیار خوبی داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها