رییس بسیج سازندگی استان البرز: این مجموعه با امضای تفاهم نامه ای با سازمان جهاد کشاورزی استان، برای رونق تولید و اشتغالزایی وارد عرصه خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۲۴۵۹۹
به گزارش جام جم آنلاین البرز، سرهنگ مهران طیران در حاشیه امضای تفاهم نامه با سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: در راستای اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری در بخش اقتصاد مقاومتی و توسعه ی بخش کشاورزی این  تفاهم نامه همکاری منعقد شد.
سرهنگ طیران افزود: استفاده از توان و ظرفیت های ۲ سازمان بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی استان در اجرای فعالیت های آموزشی و ترویجی در شهرها ، روستاها و مناطق محروم برای افزایش تولید در بخش کشاورزی ، ترویج و توسعه ی فرهنگ کار و تلاش در بین آحاد مردم روستایی و بسیجیان و جلوگیری از مهاجرت و کمک و تسریع به امر آموزش، توانمندسازی و ارتقا سطع دانش علمی و فنی متقاضیان فعالیت در حوزه کشاورزی از دیگر اهداف این همکاری دو جانبه است.
رییس بسیج سازندگی البرز، توسعه عدالت اجتماعی و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق کمتر توسعه یافته و کشاورزی و فراهم نمودن شرایط جهت توسعه فضای کسب وکار و زنجیره ی ارزش محصولات کشاورزی و استفاده بهینه از منابع، ظرفیت ها وامکانات و توانایی های علمی و فنی طرفین در جهت توسعه سرمایه گذاری و مشارکت در تولید کشور را از دیگر این اهداف برشمرد.
طیران گفت: فراهم نمودن زمینه مناسب جهت حضور داوطلبانه آحاد مردم به ویژه جوانان برای مشارکت در فعالیت های عام المنفعه و محرومیت زدایی در حوزه وظایف دو طرف  از دیگر این اهداف به شمار می رود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها