سرقت خودرو سرمربی تیم ملی؛

سارقان خودروی سر مربی تیم ملی را در کرمانشاه سرقت کردند

هفته گذشته خودرو سر مربی تیم ملی جودو در زمان چند دقیقه در خیابان اصلی و شلوغ شهر به سرقت رفت.
کد خبر: ۱۳۲۴۵۹۴

در پی این سرقت و تماس با پلیس موضوع سرقت در دستور کار ماموران قرار گرفت و پرونده با دستور قضایی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

این اولین و آخرین سرقت خودرو در کرمانشاه نیست ، داستانی است که این روزها خصوصا به دلیل  فقر و شرایط بد اقتصادی و ده ها علت در گوشه و کنار کشور ممکن است در حال تکرار باشد.

بازدارنده نبودن مجازات سارقین  موجب تکرار این قبیل سرقت ها و به تبع آن موجب نارضایتی مالباختگان می شود.

سرقت  در کرمانشاه به جایی رسیده که چندی موجب واکنش نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شد.

محمد رشیدی نماینده کرمانشاه چندی پیش در مصاحبه‌ای با بیان اینکه در طی دوماه گذشته و به ویژه دو هفته اخیر، مراجعات و تماس‌های زیادی از طرف مردم مبنی بر افزایش مشکلات  از جمله سرقت  در شهر کرمانشاه گزارش شده، اظهار کرد: عمده مشکلات  در زمینه سرقت، زورگیری و مشکلات مرتبط با توزیع مواد مخدر است که باعث نگرانی مردم و شهروندان ساکن در این شهر شده است.

وی  تصریح کرد: از استاندارد محترم به عنوان رئیس شورای تأمین استان، فرماندهی محترم نیروی انتظامی، دادستان محترم و سایر ارگان‌های مرتبط می‌خواهیم که به صورت جدی پیگیر این موضوع باشند و با برهم‌ زنندگان آسایش و امنیت مردم برخورد قاطع داشته باشند.

وی ضمن بیان اینکه مردم از وضعیت موجود ناراحت هستند، گفت: ما به عنوان نماینده مردم پیگیر مطالبات موکلان خود هستیم و نهاد‌های ذی‌ربط حتما باید پاسخگو باشند.

رشیدی در پایان گفت: قبلا چند بار به صورت غیرعلنی نسبت به این موضوع تذکراتی داده بودم ولی این‌بار با توجه به حجم زیاد درخواست ‌های مردمی و افزایش بیش از حد این معضلات، به صورت علنی مطالبه‌گر خواهم بود.


یادآور می شود در پی سرقت خودرو سرمربی جودو موضوع در دستور کار پلیس قرار دارد و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان سرقت ادامه دارد.


گزارش از پریا امیری پریان، جام جم آنلاین کرمانشاه؛
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها