فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری اعضای یک باند سارقان مسلح و کشف ۲۸ فقره سرقت در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۴۵۴۳
به گزارش جام جم آنلاین لرستان:  سردار یحیی الهی افزود:  در پی چندین فقره سرقت مسلحانه و تجاوز به عنف محموله خودرو و منزل در سطح استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی اعضای باند هشت نفره سرقت مسلحانه و به عنف محموله و منزل را در لرستان شناسایی و دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به ۲۸ فقره سرقت مسلحانه منزل و محموله خودرو های جاده ای اعتراف و از مخفیگاه آنان ۵ دستگاه خودروی مسروقه، ۳ قبضه سلاح جنگی، ۳ تیغه خشاب، ۲۴ عدد فشنگ، یک دستگاه موتورسیکلت، ۲ جفت پلاک مسروقه، یک رشته دستبند فلزی و یک قبضه قمه کشف شد.
 
وی ادامه داد:  در درگیری ماموران با سارقان مسلح یک نفر ازآنها به هلاکت رسیده است، ۲ نفر از سارقان در پوشش مامور اقدام به سرقت از شهروندان می کردند.
 
سردار الهی در پایان ضمن هشدار به سارقان که پلیس با تمام توان با آنان برخورد قانونی خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد، هنگام برخورد با افراد مامور نما از آنان کارت شناسایی درخواست کرده و به صرف معرفی خود به عنوان مامور به آنها اعتماد نکنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها