شرط عجیب پدر دختر برای خواستگار جوان

خلافكار مشهوری شو، تا دامادم شوی!

پسر 25 ساله وقتی با شرط عجیب خانواده دختر مورد علاقه‌اش رو‌به‌رو شد، سرقت‌ های خشن خود را در تهران آغاز كرد.
کد خبر: ۱۳۲۴۳۷۹

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، اوایل اردیبهشت امسال مردی با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران، با طرح شكایتی مدعی شد که دو جوان وی را با چاقو زخمی كرده و گوشی تلفن 20 میلیونی‌اش كه حاوی عكس‌های خانوادگی و چند طرح مربوط به پروژه‌های عمرانی محل كارش بوده را سرقت كرده‌اند.

با این شكایت، پرونده به پلیس آگاهی تهران ارسال شد. در ادامه شكایت‌های مشابه دیگری نیز به پلیس اعلام شد و تحقیقات نشان داد كه یكی از سارقان در یك دستش نقش شیطان و در دست دیگرش عقاب خالكوبی كرده و بعد از فرار خطاب به شاكیان می‌گفته كه عقاب شیطانی است و دفعه بعد جان‌شان را می‌گیرد. مشخصات دو سارق فراری به گشت‌های انتظامی گزارش شد.

با گذشت چند ماه از این ماجرا، یكی از شب‌های پایانی هفته گذشته ماموران كلانتری انقلاب از ماجرای سرقتی ناكام باخبر شدند.

همزمان با حضورشان در آنجا سارق زخمی را تحویل گرفتند و او به پلیس آگاهی منتقل شد. بررسی سوابق نشان داد كه سیاوش پنج دفعه به دلیل گوشی‌ قاپی به زندان رفته که هر بار خانواده‌اش با پرداخت رد مال او را آزاد كرده‌اند، این بار هم با سپردن وثیقه از زندان بیرون آمده و سرقت‌هایش را شروع كرده است.

متهم منكر جرایمش بود، اما زمانی كه در مواجهه حضوری با شاکیان قرار گرفت، همه آنها از روی صدای متهم و خالكوبی عقاب و شیطان روی دستانش، او را به عنوان همان سارق خشن به پلیس معرفی كردند.

او به‌ناچار اعتراف كرد و گفت: «از سال 97 گوشی‌ قاپی را شروع كردم. اول برای تفریح، هیجان و ترساندن مردم در خیابان سرقت می‌كردم، بعد برایم عادی شد. اگر سرقت نمی‌كردم، انگار چیزی را در زندگی‌ گم كرده بودم. سال 98 دلباخته دختری شدم و می‌خواستم با او ازدواج كنم كه فهمیدم كل خانواده و فامیلش خلافكار و سابقه‌دار هستند. آنها به خلافكار كوچك دختر نمی‌دادند. پدرش شرط كرد كه اگر خلافكار معروفی شوم، با ازدواج‌مان موافقت می‌كند. به گوشی‌ قاپی‌ هایم ادامه دادم و پنج‌بار زندان افتادم. اما خانواده‌اش هنوز مرا یك خلافكار واقعی نمی‌دانستند. چند ماه قبل با سپردن وثیقه آزاد شدم و این بار ظاهرم را عوض كردم، روی دستانم عقاب و شیطان خالكوبی كردم و شهرتم را به عقاب شیطانی تغییر دادم. شب‌ها همراه دوستم در خیابان‌های تهران پرسه می‌زدیم و با حمله به مردم و تهدید چاقو، گوشی‌ های گرانقیمت‌شان را سرقت و در صورت مقاومت، زخمی‌شان می‌كردم، به آنها می‌گفتم عقاب شیطانم و دفعه بعد جان‌تان را می‌گیرم. از فروش گوشی‌ها سهمی را به افراد معتاد و خلافكار می‌پرداختم تا از من به عنوان یك مجرم خطرناك در جمع‌های‌ شان تعریف كنند.»

تحقیقات از متهم در پلیس آگاهی تهران در حالی ادامه دارد كه پلیس به دنبال همدست فراری او و كشف گوشی‌ های سرقتی است.

معصومه ملکی - حوادث / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها